AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Hva er det du har i mot oss? Anonymkode: bc2ef...953
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 Er det noen som har noe imot dere? Aldri hørt om. Anonymkode: 7618b...2ae 7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det noen som har noe imot dere? Aldri hørt om. Anonymkode: 7618b...2ae Det har jeg hørt om. Når folk bare sier at de synes ikke noe om evig single uten noen grunn. Det er derfor jeg spør. Anonymkode: bc2ef...953
Antiviruset Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er det du har i mot oss? Anonymkode: bc2ef...953 Ingen verdens ting! Men den som du skal date vil nok ha noen spørsmål angående dette. Et forhold er krevende og totalt uten erfaring over lang tid vil si at du garantert har lagt deg til noen uvaner! Blitt sær som man sier. Kanskje ikke så flink til å innordne deg, gi og ta altså tilpasse deg en partner. Det trenger ikke være slik, men veldig mange blir slik etter noen år alene. Hele livet alene? Ja faren er enda større. Men klart har du selvinnsikt og ser akkurat den problematikken går det an å jobbe med saken sammen med en partner. Men når du starter med å spørre slik du gjør? Da sier det meg at du ikke har det perspektivet med deg i det hele tatt. Jeg som har levd i et forhold store deler av livet, var obs på dette kunne ramme meg også om jeg ble gående singel for lenge når jeg ble det.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #5 Skrevet 3. november 2021 Ingenting imot det og har selv vært singel en god stund nå etter samlivsbrudd. Eneste er at jeg ikke tør å inngå forhold med en evig singel mann siden jeg tenker han mangler erfaring med samboerskap og samarbeid, og om han har emosjonelle vansker eller er emosjonelt utilgjengelig. Som venninne er det er pluss, de er gøyale og sosiale. Anonymkode: 377f9...82b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #6 Skrevet 3. november 2021 Antiviruset skrev (På 1.11.2021 den 16.48): Ingen verdens ting! Men den som du skal date vil nok ha noen spørsmål angående dette. Et forhold er krevende og totalt uten erfaring over lang tid vil si at du garantert har lagt deg til noen uvaner! Blitt sær som man sier. Kanskje ikke så flink til å innordne deg, gi og ta altså tilpasse deg en partner. Det trenger ikke være slik, men veldig mange blir slik etter noen år alene. Hele livet alene? Ja faren er enda større. Men klart har du selvinnsikt og ser akkurat den problematikken går det an å jobbe med saken sammen med en partner. Men når du starter med å spørre slik du gjør? Da sier det meg at du ikke har det perspektivet med deg i det hele tatt. Jeg som har levd i et forhold store deler av livet, var obs på dette kunne ramme meg også om jeg ble gående singel for lenge når jeg ble det. Hæ? Hvorfor drar du inn dating og partner i en debatt om evig single? Det blir som å si til en vegetarianer alt han blr være obs på når h*n skal spise kjøtt, eller hvilke oppdragelse en barnløs bør velge.... Jeg er evig singel, og trives med det, og en fremtidig partner er jo nettopp det jeg IKKE vil ha... Hvorfor skal jeg ta hensyn til, og legge til rette, for noe jeg absolutt ikke ønsker meg? Men du snakker om oss evig single som potensielt lite tilpassningsdyktig, muligens med mindre selvinnsikt, sær, folk med dårlige vaner... Hvorfor ser du sånn ned på oss som ikke tar samme livsvalg som deg? Anonymkode: 5d659...f4b
Antiviruset Skrevet 3. november 2021 #7 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hæ? Hvorfor drar du inn dating og partner i en debatt om evig single? Det blir som å si til en vegetarianer alt han blr være obs på når h*n skal spise kjøtt, eller hvilke oppdragelse en barnløs bør velge.... Jeg er evig singel, og trives med det, og en fremtidig partner er jo nettopp det jeg IKKE vil ha... Hvorfor skal jeg ta hensyn til, og legge til rette, for noe jeg absolutt ikke ønsker meg? Men du snakker om oss evig single som potensielt lite tilpassningsdyktig, muligens med mindre selvinnsikt, sær, folk med dårlige vaner... Hvorfor ser du sånn ned på oss som ikke tar samme livsvalg som deg? Anonymkode: 5d659...f4b For dette er forumet for singelliv og dating. Trodde denne tråden gjaldt de som var single og ville finne en partner, men ble uglesett fordi de hadde gått lenge single. Men bare glem det og kos deg med singellivet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå