AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Etter å ha lest og sett div dokumentarer om voldelige forhold så er det noe jeg ikke skjønner. Disse mennene som slår kjærestene sin halvt ihjel for den minste ting. Jeg forstår at for noen menn så svartner det for når de blir så sinte at de slår osv, og noen av dem er psykopater osv. Men jeg skjønner ikke helt disse mennene som slår partneren sin til blods og samtidig påstår at de elsker personen de mishandler, er de aldri redd for å virkelig skade partneren sin, altså at de må amputere, blir blind, får irreversible hodeskade osv? Er klar over at noen ender opp med å drepe i sinne, men ligger det liksom kjærlighet i bunn der? Jeg forstår da ikke logikken i at fyren elsker kjæresten sin til det punktet hvor han er livredd for at hun er utro og banker henne opp for at hun skal innrømme det og ikke dra, men samtidig muligens dreper henne mens han gjør det, hvis sistnevnte skjer så har han jo uansett «mistet» henne? Utenom de som helt tydelig er psykopater, eier ikke disse mennene empati når de ser hva de gjør og har gjort mot den de liksom skal være så glad i ? Anonymkode: e1ec6...e70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå