Gå til innhold

Har du syltetøy på frokostblanding med sjokoladesmak?

Har du syltetøy på sjokoladefrokostblanding?  

22 stemmer

1. 1. Bruker du syltetøy på Cocopops, Nesquickkuler o.l?

• Ja, selvsagt
      2
    • Nei, så klart ikke
      20
    • Av og til
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min nye samboer påstår at hans skål med frokostblanding i dag var helt normal og at de fleste spiser det slik. Han spiste Cocopops med jordbærsyltetøy. Jeg mener at frokostblanding med sjokoladesmak ikke spises med syltetøy av de fleste. Jeg spurte hva hvis vi spør 100 personer, ville de fleste si med syltetøy? Ja, mente han. En helt tullete diskusjon altså, som vi ler av. Men så ble vi nysgjerrige. Hvem har «rett»? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Relativt unormalt at voksne folk spiser Cocopops i det hele tatt..

• Liker 5
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Bruker aldri syltetøy på frokostblandinger. Og jeg spiser heller ikke de med sjokoladesmak. De er jo fulle av sukker og er mer godterier enn frokostblandinger. 

Skrevet

Nei, de som smaker sjokolade spiser jeg bare med melk. Kjøper nesquickkuler en sjelden gang.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei. For det første synes jeg ikke at sjokolade og syltetøy passer sammen. For det andre pleier jeg ikke å spise sjokolade til frokost. Jeg er en usunn person som snuser, drikker øl daglig og spiser chips og godtesnop midt i uka, men der går grensa for meg. 

Endret av FrankDrebin
Skrevet

Høres ikke særlig godt ut.. Men jeg husker at jeg pleide å dynke cornflakesen med syltetøy som barn. 

Anonymkode: b35be...1f2

Skrevet

Jeg bruker ikke syltetøy på frokostblanding i det hele tatt. Da jeg var liten brukte jeg syltetøy på Weetabix, for ellers var det ganske smakløst, men det spiser jeg ikke lenger. 

Skrevet

Nei, liker ikke sjokolade sammen med bær.  En sjokoladekake med f.eks bringebær gjør jo at kaka er ødelagt.  Eller jordbær dyppet i sjokolade, det jo ikke godt!

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke engang stesønnen min bruker syltetøy på de frokostblandingene. Så egentlig 3 nei-stemmer herfra.

Anonymkode: a7c49...060

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...