Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den trygg?

Anonymkode: d0166...393

Skrevet

Ja, har handlet der flere ganger

• Liker 4
Skrevet

Ja, bestilt av de flere ganger. Aldri trøbbel. Fikk en gang produkter som hadde blitt skada i frakt, fikk nye med en gang.

Anonymkode: 3c981...24f

• Liker 2
Skrevet

Ja 

Anonymkode: 292e5...702

Skrevet

Kjøpt en hel masse der, aldri hatt problemer :) 

Skrevet

Ja, har handlet der mye. 

Anonymkode: d2b84...eb4

Skrevet

Mange har problemer med retur/reklamasjoner, men jeg har aldri hatt det. Bestilte en gang en eller annen ting, husker ikke hva, og fikk en ødelagt kalesje til vogn 😅 Sendte mail og spurte wtf, fikk så varen jeg skulle ha sendt og beskjed om å kaste det jeg hadde fått. Håper ikke det påvirket noen andres reklamasjon 🙈

Anonymkode: cbfeb...fc1

• Liker 1
Skrevet

Har handlet mye der, aldri hatt problemer. Retur har også gått greit.

• Liker 1
Skrevet

Har handla masse der, rask levering :)

• Liker 1
Skrevet

Veldig bra. Enkelt og greit å reklamere hvis noe er feil og rask levering.

Anonymkode: 57085...568

• Liker 1
Skrevet

Veldig fornøyd med Jollyroom 😁 vi bestiller mye derifra og det kommer alltid kjapt 😊 aldri noe tull ☺️

Anonymkode: 7052b...607

Skrevet

Veldig fornøyd. Har handla mye der oppigjennom årene. Alt fra seng og madrass til klær og sko. En gang har jeg opplevd å få feil vare, det var da ett sett med bukse og genser som hadde ulik størrelse. Det ordna seg raskt og enkelt med kundeservice.

Anonymkode: d0fd8...146

Skrevet

Har handlet en god del ting derifra og har aldri opplevd problemer. Rimelig frakt. Vet ikke hvordan kundeservicen deres er hvis det oppstår problemer, men er fornøyd! 

Anonymkode: 66b5b...687

Skrevet

Jeg fikk en ukomplett vare da jeg bestilte. De var veldig vanskelige ang. Reklamasjon/retur. Så jeg har fortsatt den komplette varen. Kommer aldri til å handle på jollyroom igjen 

Anonymkode: 924a9...8d6

Skrevet

Har handlet maaaassse der og aldri hatt problemer. Det er en seriøs nettside, og muligens den største nettsiden for barneutstyr i Norge?

Anonymkode: 3f05a...9e9

Skrevet

Noen som vet om pinkorblue.no også er trygg?

Anonymkode: d0166...393

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...