Gå til innhold

Hva gjør man når man er kåt på en person man ikke bør være kåt på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han gjør meg så kåt hele tiden og jeg hater det. Det vil ALDRI skje noe mellom oss, men hva skal jeg gjøre for at kåtheten forsvinner? Dette har blitt plagsomt hver gang vi møtes. Det er typen til venninna mi, så kommer aldri til å fortelle det til noen heller. Hva skal jeg gjøre med tankene mine? Flere her i min situasjon?

Anonymkode: ddc4e...690

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantaserer om han når du onanerer og tier om det. Det skader ingen ☺️

Anonymkode: 37688...4be

• Liker 3
Skrevet

Man må bare stå imot.

• Liker 1
Skrevet

Det krever viljestyrke. Ettersom tiden går er det stor sjanse for at dette demper seg naturlig. Se etter det negative ved ham i stedet for det positive. Du kan selvsagt fantasere uten å leve det ut, men det kan også bare komme til å forsterke problemet. Finn et annet fokus. 

• Liker 1
Skrevet

Da holder man det for seg selv. Om du ønsker å miste venninna di, så kjører du på.

Men, det går uansett over. Tenk på de du har vært kåt på tidligere... det er jo ikke nå, det var jo før.

Anonymkode: 2227b...594

Skrevet

"man ikke bør være kåt på"...

Hva om det er naturen som prøver å fortelle deg at den mannen egentlig er din! ?

Er nesten skremmende å se hvor mange kvinner som er begrenset av sosial og kulturell indoktrinering...hvem du får barn med kan få konsekvenser for mennesker i fremtiden i en million år det.!..

Venninner er vaporware i den sammenhengen..

Skrevet
1 minutt siden, ABM said:

"man ikke bør være kåt på"...

Hva om det er naturen som prøver å fortelle deg at den mannen egentlig er din! ?

Er nesten skremmende å se hvor mange kvinner som er begrenset av sosial og kulturell indoktrinering...hvem du får barn med kan få konsekvenser for mennesker i fremtiden i en million år det.!..

Venninner er vaporware i den sammenhengen..

😂😂

Legendarisk.

Anonymkode: 3ba04...74e

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Han gjør meg så kåt hele tiden og jeg hater det. Det vil ALDRI skje noe mellom oss, men hva skal jeg gjøre for at kåtheten forsvinner? Dette har blitt plagsomt hver gang vi møtes. Det er typen til venninna mi, så kommer aldri til å fortelle det til noen heller. Hva skal jeg gjøre med tankene mine? Flere her i min situasjon?

Med mindre du ønsker å kapre han (noe som du åpenbart ikke er interessert i) må dette på en eller annen måte forbli lite og ubetydelig. 

Det verste du kan gjøre er å skamme deg, eller gjøre det større enn det trenger å være.

Letteste måten er derfor bare å akseptere det ovenfor deg selv. Gi deg selv rom til å føle kåthet rundt han. Det er helt naturlig og ikke noe å gremmes over. Du må gjerne onanere også hvis du føler for det... Eller ikke. Du bestemmer: ikke han, ikke venninna di, ikke KG. Stikkordet her er aksept for det som føles naturlig for deg.

Anonymkode: 3ba04...74e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Beklager. Jeg skal prøve å bli litt mindre digg å se på. Men når du ser på meg på den måten, er det vanskelig å la være. 🤷‍♂️🤷‍♂️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...