Gå til innhold

Hvorfor er Miele så bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Miele er ofte den klare anbefalingen når det kommer til vaskemaskin. Hvorfor det? Hva er det som er så bra? Er det varigheten på maskin, motor osv eller vaskeresultat?

Anonymkode: 4b93d...2cd

Skrevet (endret)

Miele har rykte på seg å vare veldig lenge. Om det faktisk stemmer at de varer lenge, eller om det kun er fordi mange av maskinene ser ut som de er produsert på tidlig 90-tall er jeg litt usikker på. 

Men det er også forskjell i kvalitet på Miele-maskinene til over 20'000 og de man kjøper på salg til 5999... 

image.thumb.png.49f321be74bcdffa5468dd6a8dc86a3b.png

Endret av newman01
  • Liker 1
Skrevet

De varer i evigheter. 

Anonymkode: b2fd1...620

• Liker 4
Skrevet

Varer lenge og vasker reint. 

Anonymkode: 0117a...5b5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

De varer i evigheter. 

Hvor lenge er en evighet? 15 år? 25 år? 

Anonymkode: 2cc52...c4d

Skrevet

Vår Miele vaskemaskin er snart 12 år..jeg er veldig fornøyd med den, men om den er bedre enn andre maskiner, det vet jeg ikke.

Tørketrommelen som også er Miele begynner å synge på siste verset (også 12 år). 

Skrevet

Jeg har Miele Vakemaskin og tørketrommel.  Er litt usikker på nøyaktig alder men et sted mellom 25 og 30 år. Vasker og tørker helt førsteklasses fortsatt. Husker vi betalte 9900 for vaskemaskinen og det var uhørt dyrt den gang. Har aldri angret.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvor lenge er en evighet? 15 år? 25 år? 

Anonymkode: 2cc52...c4d

Mine foreldre har hatt vaskemaskin og oppvaskmaskin i hvertfall 25 år. Har overtatt en tørketrommel som sikkert er 10 år gammel. 

• Liker 3
Skrevet

Vi hadde Miele hvitevarer. Tørketrommelen var blitt sånn 17- 18 år gammel. Så tok den fyr. Så Miele er bra, så lenge ting virker, men når de slutter å virke, blir det fort skummelt er min erfaring, så aldri mer Miele for meg.

Skrevet

Har ikke hatt Miele, men nå jeg ser her så har de da ikke så veldig lengre levetid enn andre merker. Min gamle Bosch vaskemaskin og tørketrommel tok kvelden etter h.h.v 25 år og 20 år. 

• Liker 2
Skrevet

Billige maskiner siden de varer så lenge.

Anonymkode: f5324...d80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...