AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Først og fremst, jeg er jomfru. Jeg vil VENTE med sex til jeg har funnet den rette!! Jeg tenker på en jeg har møtt noen ganger, plutselig var det helt vått nedentil. Jeg blir veldig kåt. Jeg har aldri opplevd dette før, det var seriøst helt vått nedentil. Jeg fingret meg selv på toalettet, hva F er galt med meg?! Er dette normalt? Er jeg forelsket i han??? Og NEI, dette er ingen runketråd . Jeg er 21 Anonymkode: 6a2d8...841
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 Slapp av!!! Herregud da!!! Du kan vel fingre selv om du ikke skal ha sex!! Helt naturlig å bli kåt på andre, og det betyr heller ikke at du er forelsket Anonymkode: 036fa...531 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Først og fremst, jeg er jomfru. Jeg vil VENTE med sex til jeg har funnet den rette!! Jeg tenker på en jeg har møtt noen ganger, plutselig var det helt vått nedentil. Jeg blir veldig kåt. Jeg har aldri opplevd dette før, det var seriøst helt vått nedentil. Jeg fingret meg selv på toalettet, hva F er galt med meg?! Er dette normalt? Er jeg forelsket i han??? Og NEI, dette er ingen runketråd . Jeg er 21 Anonymkode: 6a2d8...841 Noen menn har en sånn utsånding av SEX så da må du huske at den type utstrålig ofte bunner i at de er IKKE den du vil gifte deg med og at de egentlig bare er opptatt av sex. Pluss de vil aldri si at de har hatt så mange partnere som de har hatt så ikke la deg lure. Hold deg unna det der til du har gifta deg når du først har ønske om å holde deg til det blir den eneste. Ikke gi bort jomfrudommen din fordi det er du som må slite med det etterpå. Anonymkode: cdb2f...7b4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen menn har en sånn utsånding av SEX så da må du huske at den type utstrålig ofte bunner i at de er IKKE den du vil gifte deg med og at de egentlig bare er opptatt av sex. Pluss de vil aldri si at de har hatt så mange partnere som de har hatt så ikke la deg lure. Hold deg unna det der til du har gifta deg når du først har ønske om å holde deg til det blir den eneste. Ikke gi bort jomfrudommen din fordi det er du som må slite med det etterpå. Anonymkode: cdb2f...7b4 Bla bla bla. Ts; det er ingenting galt med deg. De skiller mellom spontan og responsiv lyst, og det der er et tilfelle av spontan lyst. Det å bli kåt av et kort møte, eller å bare se et flott menneske, er noe gutter og menn mye oftere får kjenne på, men det kan selvsagt skje med kvinner også. Se på det som en del av det å bli kjent med deg selv. Anonymkode: 5d88d...5d7 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 Det eneste som er feil med deg er at du tror det er noe feil med deg 🙂 Anonymkode: 0e83d...833 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #6 Skrevet 1. november 2021 Du er normal og kroppen din har naturlige lyster. Det er ikke kroppen som vil vente med sex, den er i sin mest fruktbare alder og ønsker å signalisere at du kan befruktes. Hva du velger å gjøre med disse lystene er jo helt opp til deg. Det er jo en grunn til at de fleste nyter sex og ligger med de dem har lyst til. Er ikke noe galt i det heller, så lenge man beskytter seg. Anonymkode: 68590...199 3
Gjest Warrior Skrevet 1. november 2021 #7 Skrevet 1. november 2021 (endret) Galt? Det er helt normalt å være kåt og tenne på noen! Like normalt som å gå på do. Endret 1. november 2021 av Warrior
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå