AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Har kjærlighetssorg og ble med noen venner ut i helgen for å muntre meg selv opp litt. Ble full og endte opp med å bli med en hjem som jeg har mange felles venner med. Var helt jævelig dagen etter, angret som fy og han sa det var beste sexen i hans liv og at han vil ta meg med ut på restaurant til uka, kjøpe blomster til meg osv. Han ringte når jeg kom hjem, da sa jeg at han må love å holde tett om dette men han er så glad at jeg ikke stoler på at han ikke forteller dette rundt. Holder nesten ikke ut på jobb i dag, har vondt i magen og må presse tårene inne, vil bare skrubbe av meg huden og låse meg inne. Fikk nettopp en ny sms om hva slags blomster jeg liker best, da ble jeg enda mer kvalm. Er livredd dette skal komme ut sånn som han holder på. Føler meg bare så sykt deppa og ekkel Har noen noen råd til hvordan jeg kan føle meg litt bedre? Kan ikke fortelle til venninner da jeg er desperat etter å holde dette hemmelig. Anonymkode: 6206e...3b8 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 Er problemet at du er flau? Eller hva? Anonymkode: f5aae...d8b 30
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har kjærlighetssorg og ble med noen venner ut i helgen for å muntre meg selv opp litt. Ble full og endte opp med å bli med en hjem som jeg har mange felles venner med. Var helt jævelig dagen etter, angret som fy og han sa det var beste sexen i hans liv og at han vil ta meg med ut på restaurant til uka, kjøpe blomster til meg osv. Han ringte når jeg kom hjem, da sa jeg at han må love å holde tett om dette men han er så glad at jeg ikke stoler på at han ikke forteller dette rundt. Holder nesten ikke ut på jobb i dag, har vondt i magen og må presse tårene inne, vil bare skrubbe av meg huden og låse meg inne. Fikk nettopp en ny sms om hva slags blomster jeg liker best, da ble jeg enda mer kvalm. Er livredd dette skal komme ut sånn som han holder på. Føler meg bare så sykt deppa og ekkel Har noen noen råd til hvordan jeg kan føle meg litt bedre? Kan ikke fortelle til venninner da jeg er desperat etter å holde dette hemmelig. Anonymkode: 6206e...3b8 Hva er det som gjør dette så vanskelig? Ser ikke helt problemstillingen.. Anonymkode: bbe9d...385 36
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 Er det eksen du er redd for at skal få vite det? Synes du skal skrive ganske klart til ONS'en at du ikke ønsker noe mer jeg, at du ikke er klar for flørting og kjæresteri. Si det rett ut at du ikke vil, nå med en gang, før dette spinner videre. Du skylder ham ingenting! Anonymkode: de059...dbd 28
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er problemet at du er flau? Eller hva? Anonymkode: f5aae...d8b Skamfull. Og er overhode ikke interessert i fyren så hater meg selv av anger. Han ser bra ut men jeg har ingen interesse, føltes ekkelt ut dagen derpå når han ikke ville slutte å kose på meg selv om jeg vanligvis elsker kos etter sex. Har hatt en ONS før med en jeg var interessert i og da følte meg meg helt svevende lykkelig dagen etter, så tror problemet er at jeg takler dårlig å ha ligget med en jeg ikke liker. Redd han sprer det rundt og alle får vite det også. Anonymkode: 6206e...3b8 11
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 Populært innlegg #6 Skrevet 1. november 2021 Men......sikker på at du ikke overdriver litt her? Hadde sendt en melding til ham og sagt at du nettopp er kommet ut av et annet forhold og enda ikke er ferdig med eksen. Derfor takker du nei til noe mer, men tusen takk for veldig hyggelige meldinger. That’ s it. Anonymkode: 5d777...daf 67
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #7 Skrevet 1. november 2021 Du har ikke gjort noe galt. Slutt å snakk ned til deg selv. Sånt kan skje den beste. Da har du lært at ons kanskje ikke er for deg. Han holder sikkert tett, slapp av❤️❤️ Anonymkode: d9df8...0f8 13
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #8 Skrevet 1. november 2021 Just now, AnonymBruker said: Er det eksen du er redd for at skal få vite det? Synes du skal skrive ganske klart til ONS'en at du ikke ønsker noe mer jeg, at du ikke er klar for flørting og kjæresteri. Si det rett ut at du ikke vil, nå med en gang, før dette spinner videre. Du skylder ham ingenting! Anonymkode: de059...dbd Nei, tror nesten helt sikkert at ikke eksen får vite det. Men han er felles venn med mange av mine venner og han kjenner også noen av mine familiemedlemmer som er det aller verste. Anonymkode: 6206e...3b8
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #9 Skrevet 1. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du har ikke gjort noe galt. Slutt å snakk ned til deg selv. Sånt kan skje den beste. Da har du lært at ons kanskje ikke er for deg. Han holder sikkert tett, slapp av❤️❤️ Anonymkode: d9df8...0f8 Takk ❤️ Anonymkode: 6206e...3b8 1
Maskulino Skrevet 1. november 2021 #10 Skrevet 1. november 2021 Temmelig vanlig for kvinner å angre på ONS. Du får lære av det og styre unna i fremtiden. Send bare meld til fyren at du har fått klødd der det klødde og ikke ønsker mere. Vil du skremme ham fra å fortelle til andre kan du si at du syntes hadde for liten og slapp pikk til å ønske mer. Da holdern tett. 7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #11 Skrevet 1. november 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men......sikker på at du ikke overdriver litt her? Hadde sendt en melding til ham og sagt at du nettopp er kommet ut av et annet forhold og enda ikke er ferdig med eksen. Derfor takker du nei til noe mer, men tusen takk for veldig hyggelige meldinger. That’ s it. Anonymkode: 5d777...daf Har forklart han dette men han virker nesten litt forelsket Håper det bare blir helt stille fremover Anonymkode: 6206e...3b8
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #12 Skrevet 1. november 2021 Du angrer og er flau. Det skjer, ikke noe å gjøre med det. Som andre foreslår her, si til one night standen at du ikke er interessert i mer og at det kun var et one night stand fra din side. Mer får du ikke gjort. Flaue følelser går over. Thats life. Anonymkode: e7c98...396 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #13 Skrevet 1. november 2021 Jeg tror du må tenke litt som en mann i denne situasjonen, for som regel er det jo kvinner som er litt på tuppa og håper på noe mer etter en ONS med noen de liker. Gjort er gjort og spist er spist, så da må du bare vurdere alternativene. Det dårligste alternativet er å fortsette å holde på med ham. Det er jo ikke det du har lyst til for din egen del, og det er dårlig gjort mot ham også, fordi du er uærlig. Det nest dårligste er ghosting, for da risikerer du også å miste felles venner. Hvis du ghoster ham er det større sannsynlighet for at han snakker bak ryggen din til venner. Det beste er trolig å være ærlig med ham neste gang han tar kontakt, men på en hyggelig og grei måte. Fortell at du har tenkt gjennom saken, men at du ønsker å fortsette å ha ham som en venn, ikke noe mer. At du ikke har noe imot HAM som person, men at du ikke ønsker noe forhold nå. Du KAN også kline til med at du er i en sårbar situasjon der du har følelser for en du ikke kan få, og derfor vil det klusse til mye om du driver med noen andre samtidig. Anonymkode: 8906d...3df 5
Slut Skrevet 1. november 2021 #14 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men......sikker på at du ikke overdriver litt her? Hadde sendt en melding til ham og sagt at du nettopp er kommet ut av et annet forhold og enda ikke er ferdig med eksen. Derfor takker du nei til noe mer, men tusen takk for veldig hyggelige meldinger. That’ s it. Anonymkode: 5d777...daf Det er faktisk det beste rådet 10
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #15 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men......sikker på at du ikke overdriver litt her? Hadde sendt en melding til ham og sagt at du nettopp er kommet ut av et annet forhold og enda ikke er ferdig med eksen. Derfor takker du nei til noe mer, men tusen takk for veldig hyggelige meldinger. That’ s it. Anonymkode: 5d777...daf Dette ! + at du legger til at "Jeg håper dette blir mellom oss" .... eller noe sånt. Anonymkode: 79377...270 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #16 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men......sikker på at du ikke overdriver litt her? Hadde sendt en melding til ham og sagt at du nettopp er kommet ut av et annet forhold og enda ikke er ferdig med eksen. Derfor takker du nei til noe mer, men tusen takk for veldig hyggelige meldinger. That’ s it. Anonymkode: 5d777...daf Dette. Og etterpå må du bare ta deg sammen. Legg det i skuffen "dårlige erfaringer man tar lærdom av" og fortsett livet. Å gå rundt og gnage på ting man uansett ikke får gjort noe med har ingen hensikt. Hilsen en som har vært borti en eller to tilfeller av samme erfaring. Anonymkode: 714ed...0dd 12
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #17 Skrevet 1. november 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror du må tenke litt som en mann i denne situasjonen, for som regel er det jo kvinner som er litt på tuppa og håper på noe mer etter en ONS med noen de liker. Gjort er gjort og spist er spist, så da må du bare vurdere alternativene. Det dårligste alternativet er å fortsette å holde på med ham. Det er jo ikke det du har lyst til for din egen del, og det er dårlig gjort mot ham også, fordi du er uærlig. Det nest dårligste er ghosting, for da risikerer du også å miste felles venner. Hvis du ghoster ham er det større sannsynlighet for at han snakker bak ryggen din til venner. Det beste er trolig å være ærlig med ham neste gang han tar kontakt, men på en hyggelig og grei måte. Fortell at du har tenkt gjennom saken, men at du ønsker å fortsette å ha ham som en venn, ikke noe mer. At du ikke har noe imot HAM som person, men at du ikke ønsker noe forhold nå. Du KAN også kline til med at du er i en sårbar situasjon der du har følelser for en du ikke kan få, og derfor vil det klusse til mye om du driver med noen andre samtidig. Anonymkode: 8906d...3df Takk for råd, har forklart han i korte trekk at jeg ikke ønsker noe mer men skal gi en lenger forklaring til han etter jobb for føler ikke han helt tok beskjeden Anonymkode: 6206e...3b8 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #18 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, tror nesten helt sikkert at ikke eksen får vite det. Men han er felles venn med mange av mine venner og han kjenner også noen av mine familiemedlemmer som er det aller verste. Anonymkode: 6206e...3b8 Sier du i fra til ONS'en med en gang så blir det med det, det går i "glemmeboken", -lar du han derimot ta deg med på date, gi deg blomster osv. så blir det en greie (som han forteller om til venner og familie), og det blir vanskeligere å komme seg ut av det. Bare send ham en melding, ta en kaffe med ham om så er, men vær sterk og si "Det er ikke så lenge siden det ble slutt mellom meg og eksen, og jeg er virkelig ikke klar for å starte noe nytt nå jeg. Jeg har skikkelig behov for å være alene. Håper du kan forstå (og respektere) det. Ønsker deg alt godt xxx, vi sees jo fremover, og håper vi kan være vennlige selv om det ikke ble noe mer." Anonymkode: de059...dbd 8
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #19 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for råd, har forklart han i korte trekk at jeg ikke ønsker noe mer men skal gi en lenger forklaring til han etter jobb for føler ikke han helt tok beskjeden Anonymkode: 6206e...3b8 For å være sikker på at du blir kvitt han kan du bare si at du synes han har liten pikk. Anonymkode: 35422...5a9 1
TLR Skrevet 1. november 2021 #20 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har kjærlighetssorg og ble med noen venner ut i helgen for å muntre meg selv opp litt. Ble full og endte opp med å bli med en hjem som jeg har mange felles venner med. Var helt jævelig dagen etter, angret som fy og han sa det var beste sexen i hans liv og at han vil ta meg med ut på restaurant til uka, kjøpe blomster til meg osv. Han ringte når jeg kom hjem, da sa jeg at han må love å holde tett om dette men han er så glad at jeg ikke stoler på at han ikke forteller dette rundt. Holder nesten ikke ut på jobb i dag, har vondt i magen og må presse tårene inne, vil bare skrubbe av meg huden og låse meg inne. Fikk nettopp en ny sms om hva slags blomster jeg liker best, da ble jeg enda mer kvalm. Er livredd dette skal komme ut sånn som han holder på. Føler meg bare så sykt deppa og ekkel Har noen noen råd til hvordan jeg kan føle meg litt bedre? Kan ikke fortelle til venninner da jeg er desperat etter å holde dette hemmelig. Anonymkode: 6206e...3b8 Jøss han viser jo interesse etter en natt. Er overrasket 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå