AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 "What happens in Vegas stays in Vegas" på en måte. Hva han gjør når han er borte er hans egen business. Vi har vært sammen siden vi var 20, nå er vi 40 og det er grenser for hvor spennende det er mellom oss lenger. Så for meg er dette greit. Han har ikke vært utro før, men jeg tror han savner spenningen i sex med andre. Burde jeg fortelle han dette? Anonymkode: c8943...bb2 8
Flintis Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): "What happens in Vegas stays in Vegas" på en måte. Hva han gjør når han er borte er hans egen business. Vi har vært sammen siden vi var 20, nå er vi 40 og det er grenser for hvor spennende det er mellom oss lenger. Så for meg er dette greit. Han har ikke vært utro før, men jeg tror han savner spenningen i sex med andre. Burde jeg fortelle han dette? Anonymkode: c8943...bb2 Dette må dere ta en prat om og også hva ønsker du da, skal du også dra til "Vegas" Hva om det er en dame på jobb han har sex med på tur? Er det andre ting dere kan gjøre sammen for å sprite det opp litt? Endret 1. november 2021 av Flintis 15
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 Du skal ikke fortelle han det. Hvis du forteller det, vil han med rette tenke at du ikke er forelsket i han mer Anonymkode: 321d1...0a7 27
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 Kan handle at det blir mer enn sex, og at Carmen blir med hjem og skal flytte inn. Du skal ut. Særlig at det bare blir sex... Anonymkode: 5ed78...230 25
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 Flintis skrev (7 minutter siden): Dette må dere ta en prat om og også hva ønsker du da skal du også dra til "Vegas" Hva om det er en dame på jobb han har sex med på tur? Er det andre ting dere kan gjøre sammen for å sprite det opp litt? Jeg har ikke så stort behov for samme regel tilbake. Jeg er veldig glad i litt flørt og oppmerksomhet, og er fornøyd med det. Dame på jobb er ok. Vet om kollegaer som møtes en gang i året på samme konferanse, men aldri ellers. Begge er gift. Helt ok det. Det er mye forhistorie her, trenger ikke gå inn på det. Men med 20 år sammen så skjer det mye. Jeg er av flere årsaker veldig trygg på at han ikke går fra meg uansett, derfor kan jeg unne han denne friheten. Når vi var unge ville jeg aldri tillatt dette, men ser litt annerledes på det nå. ts Anonymkode: c8943...bb2 12
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #6 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kan handle at det blir mer enn sex, og at Carmen blir med hjem og skal flytte inn. Du skal ut. Særlig at det bare blir sex... Anonymkode: 5ed78...230 Nei, det skjer ikke. Det vet jeg. I verste fall fortsetter de med sex "hjemme" men det ville skjedd uansett hva jeg sier. Ingenting vil true meg som kone og mor, han er ekstremt opptatt av familien og vil ikke ødelegge det. Anonymkode: c8943...bb2
Gjest ABM Skrevet 1. november 2021 #7 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): "What happens in Vegas stays in Vegas" på en måte. Hva han gjør når han er borte er hans egen business. Vi har vært sammen siden vi var 20, nå er vi 40 og det er grenser for hvor spennende det er mellom oss lenger. Så for meg er dette greit. Han har ikke vært utro før, men jeg tror han savner spenningen i sex med andre. Burde jeg fortelle han dette? Anonymkode: c8943...bb2 Fikk en sånn " mann ber for sin syke mor" vibe jeg ts..🙈😂. Finnes det virkelig kvinner som for det første tenker sånn.?.og del 2..starter en tråd om det i kg..?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #8 Skrevet 1. november 2021 Hva er vitsen hvis du ikke forteller han det? Du må jo si det hvis han skal få noen fordel av dette. Anonymkode: ca71e...6a4 5
Gjest loveli Skrevet 1. november 2021 #9 Skrevet 1. november 2021 Jeg skjønner litt tankegangen TS, men så kjenner jeg også mange i åpne forhold og for meg er det ganske normalt at man ikke ser på sex med andre som verdens undergang. Faktisk kan det gjøre forhold bedre. Men hva med deg da? Vil ikke du også ha det gøy utenom ekteskapet? Jeg synes det er feil at bare han skal få.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #10 Skrevet 1. november 2021 ABM skrev (4 minutter siden): Fikk en sånn " mann ber for sin syke mor" vibe jeg ts..🙈😂. Finnes det virkelig kvinner som for det første tenker sånn.?.og del 2..starter en tråd om det i kg..? hehe nei, men tror dette vil gagne meg fordi han vil føle seg friere og gladere. Da får jeg en gladere mann hjemme, og det er bra for alle. Jaa, jeg tenker sånn....tipper flere gjør det også etter mange år sammen, men det er vanskelig å ta opp. Og uforutsigbart. Starter tråd om det her fordi det ikke er noe jeg vil spørre venninner om. Anonymkode: c8943...bb2 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #11 Skrevet 1. november 2021 5 minutter siden, loveli said: Jeg skjønner litt tankegangen TS, men så kjenner jeg også mange i åpne forhold og for meg er det ganske normalt at man ikke ser på sex med andre som verdens undergang. Faktisk kan det gjøre forhold bedre. Men hva med deg da? Vil ikke du også ha det gøy utenom ekteskapet? Jeg synes det er feil at bare han skal få. Har du tips til hvordan unngå den smertefulle sjalusien? Anonymkode: e70b4...156
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #12 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er vitsen hvis du ikke forteller han det? Du må jo si det hvis han skal få noen fordel av dette. Anonymkode: ca71e...6a4 Ja, tror jeg skal gjøre det. Anonymkode: c8943...bb2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #13 Skrevet 1. november 2021 loveli skrev (4 minutter siden): Jeg skjønner litt tankegangen TS, men så kjenner jeg også mange i åpne forhold og for meg er det ganske normalt at man ikke ser på sex med andre som verdens undergang. Faktisk kan det gjøre forhold bedre. Men hva med deg da? Vil ikke du også ha det gøy utenom ekteskapet? Jeg synes det er feil at bare han skal få. Ja, tror faktisk det kan gjøre forholdet bedre at han føler seg friere enn nå. Vi ble sammen når vi var 20, så vi har ikke opplevd å være single. Kjipt å gå hele livet sånn. Kanskje jeg vil det også etterhvert, men har ikke så stort behov for det enda altså. Det er litt for skummelt, og jeg vil sannsynligvis angre. Lever veldig lenge på litt ekstra oppmerksomhet fra menn bare jeg. Ett skritt av gangen, tenker jeg. Anonymkode: c8943...bb2 2
Gjest Paramount Skrevet 1. november 2021 #14 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Men med 20 år sammen så skjer det mye. Jeg er av flere årsaker veldig trygg på at han ikke går fra meg uansett, derfor kan jeg unne han denne friheten. Det høres ut som dere har et godt utgangspunkt for å finne på noe som ikke er helt A4. Men slike erfaringer kan gjøre at han forandrer seg på flere måter. I tillegg, dersom det er bare for å være snill tror jeg at jeg hadde takket nei til noe slikt. Jeg ville definitivt ikke satt pris på et slikt opplegg dersom det var for å lede min oppmerksomhet over mot noen andre. Da ville jeg følt at jeg ikke hadde noe forhold å ta vare på.
Gjest ABM Skrevet 1. november 2021 #15 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): hehe nei, men tror dette vil gagne meg fordi han vil føle seg friere og gladere. Da får jeg en gladere mann hjemme, og det er bra for alle. Jaa, jeg tenker sånn....tipper flere gjør det også etter mange år sammen, men det er vanskelig å ta opp. Og uforutsigbart. Starter tråd om det her fordi det ikke er noe jeg vil spørre venninner om. Anonymkode: c8943...bb2 Og jeg blir mer og mer imponert over kvinner..🌹
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #16 Skrevet 1. november 2021 Paramount skrev (16 minutter siden): Det høres ut som dere har et godt utgangspunkt for å finne på noe som ikke er helt A4. Men slike erfaringer kan gjøre at han forandrer seg på flere måter. I tillegg, dersom det er bare for å være snill tror jeg at jeg hadde takket nei til noe slikt. Jeg ville definitivt ikke satt pris på et slikt opplegg dersom det var for å lede min oppmerksomhet over mot noen andre. Da ville jeg følt at jeg ikke hadde noe forhold å ta vare på. Tror jeg vil ta sjansen. Livet leves kun en gang. Det er ikke bare for å være snill egentlig, jeg tror at jeg får en gladere mann av det. Han er litt sånn "vilt dyr i bur" noen ganger så jeg vil slippe han fri når han uansett ikke er hos meg. Hjemme har han meg og et forhold med meg. Sier det til han i dag jeg:) Anonymkode: c8943...bb2 5
Gjest Paramount Skrevet 1. november 2021 #17 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror jeg vil ta sjansen. Livet leves kun en gang. Det er ikke bare for å være snill egentlig, jeg tror at jeg får en gladere mann av det. Han er litt sånn "vilt dyr i bur" noen ganger så jeg vil slippe han fri når han uansett ikke er hos meg. Hjemme har han meg og et forhold med meg. Sier det til han i dag jeg:) Anonymkode: c8943...bb2 Du vet best selv hva du gjør. Du har i hvert fall et veldig uanstrengt og bra forhold til dette. Høres litt uvirkelig ut for meg. Det kan uansett være morsomt å leke med ilden når en føler seg trygg. Lykke til med prosjektet!
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #18 Skrevet 1. november 2021 Dette hørtes utrolig trist ut. Anonymkode: f0206...350 9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #19 Skrevet 1. november 2021 Hva om han gjør ei dame gravid? Anonymkode: f0206...350 12
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #20 Skrevet 1. november 2021 ABM skrev (50 minutter siden): Fikk en sånn " mann ber for sin syke mor" vibe jeg ts..🙈😂. Finnes det virkelig kvinner som for det første tenker sånn.?.og del 2..starter en tråd om det i kg..? Ja, det er noen som ikke er så eiersyke som resten. Anonymkode: 15187...c11 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå