Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endelig fått mine første grå hår. Problemet er at jeg elsker å farge håret, men vil gjerne beholde de grå hårene jeg har. Finnes det en hårfarge som ikke dekker grå hår? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, litt merkelig spørsmål. Hvis det finnes sånne glansvask-farger lenger, så funker kanskje det?

Anonymkode: 60aed...095

Skrevet

Wella Color Fresh. Ti minutter.

Anonymkode: c6478...cc7

Skrevet
Taimy skrev (På 1.11.2021 den 11.49):

Jeg har endelig fått mine første grå hår. Problemet er at jeg elsker å farge håret, men vil gjerne beholde de grå hårene jeg har. Finnes det en hårfarge som ikke dekker grå hår? 

Ja, men du får litt dekk - det finnes ingenting som holder seg 100% unna.

Jeg ville forsøkt med glansvask :) 

Du kan også smøre de grå med hårkur og pakke de inn slik man gjør med striper. Og så påføre toning. 

Anonymkode: 01a91...908

• Liker 1
Skrevet
Taimy skrev (På 1.11.2021 den 11.49):

Bra spørsmål👌 selv jeg som har jobbet som frisør/Colorist i 25 år fikk litt problemer med å svare her😛 Man har 2 typer grått hår, de tynne fine hvite og de tykke grove sølv. De tynne fine er enklest å dekke, de tykke er mer utfordrende å dekke, de er vanskelig å åpne så derfor vanskelig å få pigment inn i håret. Glansvask/toner åpner håret svært lite i utgangspunktet, så ser muligheter her. Et annet spørsmål er jo hva ønsker du med resten av håret, skal det mørkere eller lysere enn din naturlige farge🤔 Lysningsfarge skal lysne naturlig pigment og ettersom grått hår ikke inneholder pigment vil nok det dekke minst😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...