Taimy Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Jeg har endelig fått mine første grå hår. Problemet er at jeg elsker å farge håret, men vil gjerne beholde de grå hårene jeg har. Finnes det en hårfarge som ikke dekker grå hår?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 Haha, litt merkelig spørsmål. Hvis det finnes sånne glansvask-farger lenger, så funker kanskje det? Anonymkode: 60aed...095
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #3 Skrevet 2. november 2021 Wella Color Fresh. Ti minutter. Anonymkode: c6478...cc7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #4 Skrevet 2. november 2021 Taimy skrev (På 1.11.2021 den 11.49): Jeg har endelig fått mine første grå hår. Problemet er at jeg elsker å farge håret, men vil gjerne beholde de grå hårene jeg har. Finnes det en hårfarge som ikke dekker grå hår? Ja, men du får litt dekk - det finnes ingenting som holder seg 100% unna. Jeg ville forsøkt med glansvask Du kan også smøre de grå med hårkur og pakke de inn slik man gjør med striper. Og så påføre toning. Anonymkode: 01a91...908 1
by Bente Skrevet 7. november 2021 #5 Skrevet 7. november 2021 Taimy skrev (På 1.11.2021 den 11.49): Jeg har endelig fått mine første grå hår. Problemet er at jeg elsker å farge håret, men vil gjerne beholde de grå hårene jeg har. Finnes det en hårfarge som ikke dekker grå hår? Bra spørsmål👌 selv jeg som har jobbet som frisør/Colorist i 25 år fikk litt problemer med å svare her😛 Man har 2 typer grått hår, de tynne fine hvite og de tykke grove sølv. De tynne fine er enklest å dekke, de tykke er mer utfordrende å dekke, de er vanskelig å åpne så derfor vanskelig å få pigment inn i håret. Glansvask/toner åpner håret svært lite i utgangspunktet, så ser muligheter her. Et annet spørsmål er jo hva ønsker du med resten av håret, skal det mørkere eller lysere enn din naturlige farge🤔 Lysningsfarge skal lysne naturlig pigment og ettersom grått hår ikke inneholder pigment vil nok det dekke minst😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå