AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Vi har tre tenåringer. Det er så sabla tøft! Nå har faren og jeg tatt ut en avspasering og drar et døgn på hotell. 5 stjernes og greier! I slutten av november skjer det… Betaler til sammen 2500 kr. Har aldri gjort noe slikt før. Bare et tips til andre som måtte ha mulighet til noe lignende ❤️ Anonymkode: 403b4...efd 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 Deilig! Kos dere! ❤️ Alle foreldre må huske å passe på seg selv innimellom også! Anonymkode: 57ffd...6e8 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 Kos dere masse! Slike ting burde mange gjort oftere. Og når det er litt frem i tid så gir det også den bonusen det er å glede seg. Anonymkode: 11e54...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 Kos dere! Vi har to pre teens og det er heftig til tider med voldsomme humørsvinginger (ett av barna strever veldig med sinneproblemer), mas om lekser, fritidsaktiviteter, rydding, vasking, fulltidsjobb selvsagt i tillegg. Jeg strekker meg voldsomt langt, men føler ikke jeg blir satt pris på, eller at noen ser det. Jeg og mannen drar en del bort, på skift. Neste helg er det jeg som skal dra, til Oslo med en venninne, to netter på hotell, teater og restauranter og shopping og øl! Det er balsam for sjelen. Samle krefter til hverdagen igjen, så man får litt overskudd igjen. Høres lurt ut å reise med mannen sin, kanskje vi hadde trengt itt alenetid her også. Men det er lettere å reise en og en, mens den andre er hjemme med barna. Anonymkode: 4c45b...a05 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå