AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Del Skrevet 1. november 2021 Var på date med en mann for andre gang i helgen. Vi har hatt kontakt i ca 1 mnd og han har en utrolig flott personlighet, kjekk ellers og virker tvers igjennom snill. Problemet er bare at da jeg så han nå i helgen, så var han altfor tynn. Jeg som er normalt slank følte meg nesten tjukk i forhold. Så at han var tynn første gangen også, men fikk ikke samme inntrykk pga klærne. La også merke til at han ikke spiste sammen med meg, så lurer på om han kanskje kan ha en spiseforstyrrelse og at det er årsaken. Er det frekt av meg å spørre rett ut om han har det? Liker denne mannen veldig godt på alle andre måter, og hadde han lagt på seg så hadde alt vært bra. Det er veldig viktig for meg at mannen er større enn meg, og ble lei meg og ønsker ikke å såre han heller. Anonymkode: 6aedf...70e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Var på date med en mann for andre gang i helgen. Vi har hatt kontakt i ca 1 mnd og han har en utrolig flott personlighet, kjekk ellers og virker tvers igjennom snill. Problemet er bare at da jeg så han nå i helgen, så var han altfor tynn. Jeg som er normalt slank følte meg nesten tjukk i forhold. Så at han var tynn første gangen også, men fikk ikke samme inntrykk pga klærne. La også merke til at han ikke spiste sammen med meg, så lurer på om han kanskje kan ha en spiseforstyrrelse og at det er årsaken. Er det frekt av meg å spørre rett ut om han har det? Liker denne mannen veldig godt på alle andre måter, og hadde han lagt på seg så hadde alt vært bra. Det er veldig viktig for meg at mannen er større enn meg, og ble lei meg og ønsker ikke å såre han heller. Anonymkode: 6aedf...70e Øøøh ja det er veldig frekt av deg å spørre om han har spiseforstyrrelse fordi du synes han er tynn. Synes forøvrig det er drastisk å dra en konklusjon om en mulig spiseforstyrrelse bare fordi han ikke spiste med deg. Anonymkode: a7fc5...d75 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #3 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Øøøh ja det er veldig frekt av deg å spørre om han har spiseforstyrrelse fordi du synes han er tynn. Synes forøvrig det er drastisk å dra en konklusjon om en mulig spiseforstyrrelse bare fordi han ikke spiste med deg. Anonymkode: a7fc5...d75 Har da ikke dratt noen som helst konklusjon, jeg bare lurer. Enig i at det er frekt å spørre om det, og synes det er like dårlig å si at jeg synes han var for tynn. Så vet ikke hvordan jeg skal reagere framover. Anonymkode: 6aedf...70e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Del Skrevet 1. november 2021 Inviter ham hjem på middag. Da kan det være naturlig å snakke om mat, men du sier selvsagt ikke at du synes han er for tynn eller spør om han har en spiseforstyrrelse Anonymkode: 5ca8f...9f1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #5 Del Skrevet 1. november 2021 Nei, det bør du ikke spørre om, det er ikke din sak om du uansett har konkludert med at du ikke likte han. Anonymkode: 176b4...afc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 1. november 2021 #6 Del Skrevet 1. november 2021 Du ble lei deg fordi han har lav vekt? Og vurderer derfor spørre om han har spiseforstyrrelser? Hva i alle dager? Virkelig - spar ham for et så nedlatende og invaderende spørsmål. Herregud. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #7 Del Skrevet 1. november 2021 Fløff skrev (2 minutter siden): Du ble lei deg fordi han har lav vekt? Og vurderer derfor spørre om han har spiseforstyrrelser? Hva i alle dager? Virkelig - spar ham for et så nedlatende og invaderende spørsmål. Herregud. Har akkurat skrevet at jeg er enig i at det er frekt å spørre om. Og ja, ble lei meg for at det skulle ødelegge når han ellers er en flott mann på alle måter. Og vet ikke hva jeg skal si eller gjøre framover. Anonymkode: 6aedf...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 1. november 2021 #8 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har akkurat skrevet at jeg er enig i at det er frekt å spørre om. Og ja, ble lei meg for at det skulle ødelegge når han ellers er en flott mann på alle måter. Og vet ikke hva jeg skal si eller gjøre framover. Anonymkode: 6aedf...70e Du er jo ikke interessert, så da sier du «opplever ikke vi har kjemien som trengs på sikt - faktisk kjipt da du er en sinnsykt bra fyr». 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 1. november 2021 #9 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har akkurat skrevet at jeg er enig i at det er frekt å spørre om. Og ja, ble lei meg for at det skulle ødelegge når han ellers er en flott mann på alle måter. Og vet ikke hva jeg skal si eller gjøre framover. Anonymkode: 6aedf...70e Litt kinkig den der...uten å såre..Kan du ikke gjøre som det ble foreslått her at du ber han på middag..? Feiteste maten du finner....et par bokser kremfløte i sausen og karamellpudding til dessert..?.🙈 Blir det overnatting husk å sette en termos med varmt ribbefett på nattbordet i fall han blir tørst ila natten....🙄😬😂🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #10 Del Skrevet 1. november 2021 ABM skrev (2 minutter siden): Litt kinkig den der...uten å såre..Kan du ikke gjøre som det ble foreslått her at du ber han på middag..? Feiteste maten du finner....et par bokser kremfløte i sausen og karamellpudding til dessert..?.🙈 Blir det overnatting husk å sette en termos med varmt ribbefett på nattbordet i fall han blir tørst ila natten....🙄😬😂🌹 Hehe, ja takk for råd😅 Anonymkode: 6aedf...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #11 Del Skrevet 1. november 2021 Du la ikke merke til det første gangen dere møttes da? Betyr at han ikke kan være sååååååå tynn akkurat Anonymkode: 4a327...bae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #12 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var på date med en mann for andre gang i helgen. Vi har hatt kontakt i ca 1 mnd og han har en utrolig flott personlighet, kjekk ellers og virker tvers igjennom snill. Problemet er bare at da jeg så han nå i helgen, så var han altfor tynn. Jeg som er normalt slank følte meg nesten tjukk i forhold. Så at han var tynn første gangen også, men fikk ikke samme inntrykk pga klærne. La også merke til at han ikke spiste sammen med meg, så lurer på om han kanskje kan ha en spiseforstyrrelse og at det er årsaken. Er det frekt av meg å spørre rett ut om han har det? Liker denne mannen veldig godt på alle andre måter, og hadde han lagt på seg så hadde alt vært bra. Det er veldig viktig for meg at mannen er større enn meg, og ble lei meg og ønsker ikke å såre han heller. Anonymkode: 6aedf...70e Tror du skal gå litt i deg selv TS og stille spørsmål om hvorfor det er så viktig at han er større enn deg. Er dette pga noe du har opplevd i barndommen, noe som gjør at du føler deg trygg ved en mann som er fysisk større enn deg?? La denne mannen gå og finn deg heller en som er nettopp større enn deg. Du vil nok bli en god historie blant gutta dersom du spør han direkte om han har en diagnose!! Anonymkode: 2a3e2...eee 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #13 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror du skal gå litt i deg selv TS og stille spørsmål om hvorfor det er så viktig at han er større enn deg. Er dette pga noe du har opplevd i barndommen, noe som gjør at du føler deg trygg ved en mann som er fysisk større enn deg?? La denne mannen gå og finn deg heller en som er nettopp større enn deg. Du vil nok bli en god historie blant gutta dersom du spør han direkte om han har en diagnose!! Anonymkode: 2a3e2...eee Skjønner at det har gått for langt i likestillingen, når man blir bedt om å gå i barndommen for å se på årsaker til at man som kvinne ønsker en mann som er litt større enn seg selv. Anonymkode: 6aedf...70e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #14 Del Skrevet 1. november 2021 Ahaha bra. Du fortjener dårlig opplevelse siden du hadde avvist meg som alle andre kvinner. Anonymkode: e108e...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 1. november 2021 #15 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skjønner at det har gått for langt i likestillingen, når man blir bedt om å gå i barndommen for å se på årsaker til at man som kvinne ønsker en mann som er litt større enn seg selv. Anonymkode: 6aedf...70e Ser ikke helt koblingen til likestilling 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 1. november 2021 #16 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skjønner at det har gått for langt i likestillingen, når man blir bedt om å gå i barndommen for å se på årsaker til at man som kvinne ønsker en mann som er litt større enn seg selv. Anonymkode: 6aedf...70e Letteste måten å få en mann som er større enn seg på er å passe på sin egen vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #17 Del Skrevet 1. november 2021 Ikke spør om det. Spør heller om han ikke liker maten eller om han ikke er sulten. Hilsen ei med tidligere spiseforstyrrelser Anonymkode: 25897...90b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 1. november 2021 #18 Del Skrevet 1. november 2021 Nå synes jeg man skal ta seg litt sammen. Om TS har tanker om å bli sammen med en person så har TS selvfølgelig anledning til å ta litt stikk i hvordan motpartens helse er. Om det faktisk er slik at TS ikke er komfortabel med å være i et forhold med den og slik sykdom eller tilstand, så er det helt greit å forhøre seg om man får anelse om noe som ikke er greit. Hvis dialog i begynnelsen av et forhold eller på veg inn i et forhold er forbudt, så er kanskje ikke dette personen du kan forvente særlig mer av i et forhold. Jeg antar at TS har satt ord på noe her som hun oppfatter som unormalt, da er det litt spesielt å begynne anta om feilaktigheten i hva TS faktisk har observert. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #19 Del Skrevet 1. november 2021 Pappi skrev (Akkurat nå): Ser ikke helt koblingen til likestilling Hvorfor skal det da analyseres hvorfor noen kvinner tiltrekkes større menn? Nå var det heller ikke det som var temaet her, men hvordan jeg skal ta dette videre uten å såre. Han har gitt så mye av seg selv og vist stor interesse😔 Anonymkode: 6aedf...70e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #20 Del Skrevet 1. november 2021 Eksen min var hul i brystet da vi møttes. Bokstavelig talt et hull inn. Kjempetynn. Han hadde bare sørget over samlivsbrudd, og syntes det var pes å spise. Litt deprimert på toppen. Fikk han helt passe rund etter et års tid. Men var ikke gøy å være 54 kilo og føle seg "stor" selv. Anonymkode: 06e15...1d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå