Gå til innhold

Forskjell på Nycoplus og Lifeline sine graviditetsvitaminer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet forskjellen på graviditetsvitaminene til de to produsentene? Eller er de omtrent like? Hvilken bruker du? 

Anonymkode: 559f1...b5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten lese innholdet på pakkene

Anonymkode: b832d...5d8

Skrevet

Lifeline sine gravidvitaminer smaker så grusomt at jeg ikke klarte å ta de. Utover det tror jeg selve innholdet er ganske likt da jeg sammenlignet, men dette finner du enkelt ut ved å se bakpå esken. 

Skrevet

Hvorfor ikke bare ta vanlige multivitamintabletter m/400 mcg folat i? Jeg selv tar nycoplus sin multivitamin, omega 3 og b12 (fordi jeg nesten ikke spiser kjøtt). Det er mye rimeligere enn å kjøpe vitaminpakker for gravide :) 

Skrevet

Lifeline er ekklere å svelge fordi løser seg opp i munnen om du ikke svelger unna fort nok.

Anonymkode: 1bf97...1b4

Skrevet

Sammenlignet de og de to er ganske like... Har til nå bare tatt folsyre og omega 3 tilskudd, men legen min mente jeg heller skulle kjøpe gravidvitaminer, så derfor jeg vurderer en av disse to. Synes også de er litt dyre, men var tilbud på Nycoplus sine nå, så da prøver jeg de. Ellers måtte jeg ha kjøpt d-vitamin og jod utenom i hvert fall. 

TS

Skrevet

Lifeline sine var en av veldig få ting jeg ble kvalm av under graviditeten. Nycoplus sine gikk bra. Jeg endte med multivitamin og omega 3-tabletter, pluss ekstra jerntilskudd fordi jeg hadde lave jernlagre. Billigere løsning enn pakkene. 

Anonymkode: c8df5...d7c

Skrevet
Patriotpaula skrev (5 timer siden):

Hvorfor ikke bare ta vanlige multivitamintabletter m/400 mcg folat i? Jeg selv tar nycoplus sin multivitamin, omega 3 og b12 (fordi jeg nesten ikke spiser kjøtt). Det er mye rimeligere enn å kjøpe vitaminpakker for gravide :) 

Med mindre du tar multivitamin som er tilpasset at du tar omega 3 så kan du bla. Få for mye A vitamin. Det er ikke heldig for fosteret. 

Anonymkode: 3bac4...de6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med mindre du tar multivitamin som er tilpasset at du tar omega 3 så kan du bla. Få for mye A vitamin. Det er ikke heldig for fosteret. 

Anonymkode: 3bac4...de6

Takk for at du påpeker dette, glemte å spesifisere at det er tilpasset :) 

• Liker 1
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Noen som vet forskjellen på graviditetsvitaminene til de to produsentene? Eller er de omtrent like? Hvilken bruker du? 

Det er ørsmå forskjeller i sammensetning. Ellers støtter jeg de andre, brukte selv multivitamin med riktig mengde folat og omega 3 tabletter uten tilsatte vitaminer. Slapp unna med halvparten så mange svelg 😉

Anonymkode: 37a37...d8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...