AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Hei, jeg og min kjære har bestemt oss for å endelig gifte oss etter 3 år som forlovet. Vi er i 20-30 års alderen og vi er ikke så tradisjonelle av oss når det kommer til bryllup og planlegge og ordne masse. Vi vil ha borgerlig vielse og feire med familie, og venner til fest. Tenkte å ha en vielse på stedet og datteren vår og lillesøsteren min på 10 år skal være slags blomsterpiker. Det jeg tenker er å invitere familie med barn og forlovere/vitner til middag og kake på dagtid. Og siden vi ønsker en knakenes fest så tenker jeg at det beste er å avslutte med barn før fest, men selvfølgelig kan familie som ønsker å bli med på fest være igjen. Og vi bor på bygda og ønsker hæla i taket, det er sånn vi ønsker å feiere dagen våres. Når dem andre kommer tenkte jeg å ha noe velkomstdrink med noe fingermat/snacks og nattmat. Vi vil ikke gjøre så mye stort ut av dette. Men har lest at mange blir krenket og fornærmet av å ikke delta på hele dagen. Hva tenker dere? Er dette en ok plan for et utradisjonelt bryllup hvor målet er at vi vil bare feire litt med familie og en god fest med venner?😂☺️ Anonymkode: b3214...dcc
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 Det høres helt ærlig ikke akkurat utradisjonelt ut, med blomsterpiker, middag, kake og fest. Jeg var i tilsvarende i fjor, og det var gøy å bare delta på fest-delen fremfor middag med tørre taler osv. Anonymkode: 6b152...10d 10
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det høres helt ærlig ikke akkurat utradisjonelt ut, med blomsterpiker, middag, kake og fest. Jeg var i tilsvarende i fjor, og det var gøy å bare delta på fest-delen fremfor middag med tørre taler osv. Anonymkode: 6b152...10d AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det høres helt ærlig ikke akkurat utradisjonelt ut, med blomsterpiker, middag, kake og fest. Jeg var i tilsvarende i fjor, og det var gøy å bare delta på fest-delen fremfor middag med tørre taler osv. Anonymkode: 6b152...10d Ja nei tenkte bare på at vi tenker å ikke legge så mye i det😂 Anonymkode: b3214...dcc
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 Noen vil bli sure. Andre vil syntes det er greit. Men sånn blir det uansett hvordan bryllup dere går for. ellers enig med den over høres ut det ikke ut som noe veldig utradisjonelt 🙈 kos dere! Håper det blir en vellykka fest, og styr og drama kommer man ikke unna Anonymkode: 148c6...b49 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #5 Skrevet 11. november 2021 On 11/1/2021 at 10:44 AM, AnonymBruker said: Hei, jeg og min kjære har bestemt oss for å endelig gifte oss etter 3 år som forlovet. Vi er i 20-30 års alderen og vi er ikke så tradisjonelle av oss når det kommer til bryllup og planlegge og ordne masse. Vi vil ha borgerlig vielse og feire med familie, og venner til fest. Tenkte å ha en vielse på stedet og datteren vår og lillesøsteren min på 10 år skal være slags blomsterpiker. Det jeg tenker er å invitere familie med barn og forlovere/vitner til middag og kake på dagtid. Og siden vi ønsker en knakenes fest så tenker jeg at det beste er å avslutte med barn før fest, men selvfølgelig kan familie som ønsker å bli med på fest være igjen. Og vi bor på bygda og ønsker hæla i taket, det er sånn vi ønsker å feiere dagen våres. Når dem andre kommer tenkte jeg å ha noe velkomstdrink med noe fingermat/snacks og nattmat. Vi vil ikke gjøre så mye stort ut av dette. Men har lest at mange blir krenket og fornærmet av å ikke delta på hele dagen. Hva tenker dere? Er dette en ok plan for et utradisjonelt bryllup hvor målet er at vi vil bare feire litt med familie og en god fest med venner?😂☺️ Anonymkode: b3214...dcc Hva er det utradisjonelle med dette? Anonymkode: 2be2f...5be 1
Pinkee Skrevet 11. november 2021 #6 Skrevet 11. november 2021 Folk som må reise langt/ overnatte skal inviteres på middag. Fest/ kaffegjester er folk som bor i rimelig nærhet av lokalet. Utover det, høres det helt ok ut. Tradisjonelt bryllup på landsbygda. 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #7 Skrevet 11. november 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva er det utradisjonelle med dette? Anonymkode: 2be2f...5be Det er ikke noe utradisjonelt ved det. Det er ts som ikke har et godt ordforråd. Hun mener egentlig at hun vil gjøre det på en rimelig måte, kostnadsmessig, samt at hun vil ha minst mulig "styr" med det praktiske. Alle gjester bør inviteres med på hele kalaset. Rølpefest med venner kan dere ta en annen dag, tenker jeg. Fest i anledning bryllupet er sikkert ok så lenge dere inviterer alle voksne gjester med på det. Anonymkode: 88f8c...83a 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #8 Skrevet 6. januar 2022 Høres bra ut, spør du meg! Vi skal selv gifte oss i rådhuset, gå på restaurant med familiene våre og hvert vårt vitne, og ha storfest i lokale på kvelden med tapas og nattmat. I vår skal vi i bryllup til et vennepar som skal vies en hverdag, og har invitert til stor fest den kommende lørdagen. Der blir det også lett tapas og nattmat. Vi gleder oss veldig til dette som gjester! Tror det er en generasjonsgreie om noen velger å bli fornærmet over at de ikke blir servert 3 retters... Kjør på!! Anonymkode: 481f8...b21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå