slave Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 Hei! Jeg har verdens peneste og beste Frue'. Men det er en liten STOR ting som mangler. Jeg fantaserer om å være slaven hennes, men det er ikke så enkelt for henne. Det er sikkert mange som meg. Vi lever som et helt normalt par hvor jeg har oversikten og styrer det meste av praktiske ting hjemme, det har bare blidt slik.. Men jeg skulle ønske vi kunne bytte roller iblant.. hjemme. Hun sier slave til meg og jeg må gjøre det hun befaler til hun sier Stopp! Det kan være massasje, lage mat, fylle badekaret. Viktig å kommandere og være bestemt!! Fruen kommer hjem så middag å lages! hun har dessverre ikke kommandert slaven kommer mere slave
Gjest GreenSky Skrevet 5. oktober 2005 #2 Skrevet 5. oktober 2005 Tenker du på å være slave "i senga" eller i andre situasjoner også? Jeg trodde at å være sub bare var min greie, at det ikke lå for meg å være den dominerende. men da jeg ble sammen med kjæresten, som også foretrekker å være sub, byttet vi på det, og jeg oppdaget at jeg liker å være dominant også. Men vaniljesex er vel favoritten, så krydrer vi med sm av og til. Hvis det ligger i henne et sted å være dominant, så kommer det nok frem med litt oppmuntring. Men det er ikke for alle.
Gjest Gjesta Skrevet 5. oktober 2005 #3 Skrevet 5. oktober 2005 Har du snakka med Frua? Vet Frua hvordan du vil ha det? Det er absolutt første skritt du må ta for å komme noen vei. Snakk med henne, del fantasier. Jobb med saken, så skal du se du i hvert fall får prøvd slaverollen. Jeg er switch, jeg kan altså både være sub og dominant, men foretrekker sub-rollen. Sammen med min kjære er det bare den rollen som er aktuell, og jeg er i grunnen glad til. Jeg tror du skal være glad for at du er sub i denne sammenhengen. Det er faktisk mye enklere å vekke dominante følelser hos sin kjære enn omvendt. Det kan ta lang, lang tid å komme helt ut med BDSM-relaterte behov i forholdet til kjæresten. Vær forberedt på at du ikke når fram med det første, men ta den tida du trenger. Sjøl brukte jeg flere år på å innse hvem jeg "er" seksuelt, og enda noen år på å åpne meg for kjæresten og få ham med på leken, men jeg klarte det. Det er ikke bare enkelt å forklare kjæresten at du er snillest mot meg når du er slem. Nå lever vi et helt A4 liv, men sexlivet vårt er bygd opp rundt et tillitsfullt, kjærlig og nytende BDSM-samspill, et samspill som begge elsker like mye. Det betyr imidlertid ikke at vi alltid er Dom/sub, for en stor del av sexlivet er deilig vanilje. En gang til: Snakk med henne! Mange ganger. Ikke minst er det viktig å snakke sammen etter en seanse. Finn ut hva som var turn-on, hva som var turn-off, og hva som var ganske nøytralt. Når dere en gang kommer i gang: Sørg for å ha kodeord. Under en seanse er det jo ikke så godt å vite om et nei betyr ja eller nei. Vi bruker trafikklysfargene: Rød = full stopp, gul = rolig nå, snakk med meg og lytt til hva jeg sier, grønt = dette elsker jeg, mer av det samme. Om du gjør et søk her på KG vil du finne mange (og lange) tråder om temaet.
slave Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2005 Hei! Takk for gode svar. "Fruen sier jeg skal lage en medre middag for 2, rydde huset. barbert og ren' forran og bak. Kle meg med halsbånd, mansjetter og forkle' da jeg skal servere og oppvarte ved middagen. Men jeg må ikke være sulten... Ingen andre en Fruen vet om mi fantasi og ingen venner skal få vite det.. hvem kommer? Håper det ikke er ei nær venninde, men jeg har jo ikke noe valg " slave
Gjest Skauta Skrevet 6. oktober 2005 #6 Skrevet 6. oktober 2005 Om du er nonchalant nok, får du kvinner til å gjøre alt du ønsker!
slave Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2005 Huset er ryddet og roser er kjøpt, det brenner på peisen og lysene et tent. Jeg er ganske tent jeg også Har kledd meg med halsbånd, mansjetter og forkle, rumpa er bar. Er klar til og lage et bedre måltid med god vin for min Frue og hennes Venninne Jeg skjelver mens jeg tilbereder maten. hvem er det som kommer , Venninne Fruen kommer hjem, jeg får instrukser om og ikke prate hvis jeg ikke blir spurt. Gjøre det som skal til for at Fruen og hennes Venninne ikke har noe og klage på. Jeg skal stå med ryggen til 1m fra bordet og når det trampes i gulvet skal jeg snu meg og sørge for at Fruen og Venninnen har det bra jeg har ikke lov å se på dem uten at det noe jeg må svare på! Fruen går og legger seg i badekaret som jeg har fylt, det er tent lys og rosene står i vasen. er det noen Fruer som har noe og tilføye så langt?? tips motas med takk Slave
slave Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg banker på bad døren, Fruen ber meg komme inn. Skulle kanskje ikke banket på, "hent pisken" jeg henter pisken, stiller meg med baken til, som jeg har fått klar melding om, når pisken skal brukes. 5 raske sveip over baken, det svir men jeg tør ikke lage noen grimaser. "sett deg bak meg og maser meg" jeg maserer Fruens nakke og hode som hun ønsker, mens jeg smugtitter på hennes flotte kropp og pupper som dupper i vann skorpen, dette er ren nytelse for slaven Slave
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #10 Skrevet 10. oktober 2005 Til informasjon Dette er en diskusjonsside, ikke et sted der man skriver private noveller.....
Gjest Milah Skrevet 10. oktober 2005 #11 Skrevet 10. oktober 2005 Til informasjon Dette er en diskusjonsside, ikke et sted der man skriver private noveller..... ← Enig! Hvis du vil skrive noveller, kan du heller gå inn på www.erotikknett.no!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå