Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo billig om man faktisk får noe bra som de viser på reklamene, no n som har er raring med disse? 

Anonymkode: c757e...378

Skrevet

Fikk 5-6 pakker før jeg gikk lei. Morsomt konsept, men jeg fikk en del jeg aldri brukte. En del ukjente merker, og varierende kvalitet. 

Anonymkode: a9695...81a

• Liker 2
Skrevet

Veldig kjekt å prøve. Noe bra, noe skvip som kan kjøpes på feks Normal.  Har også fått 5-6 pakker, og totalt en del hudkremer til ansikt. Greit d altså, men jeg har en hudkrem lenge 😅 kjekke esker 😄

Skrevet

Har sett norwaytwins på YouTube reklamere for de. Ser ut som man får mye for pengene og mye forskjellig:) vurderer å bestille selv

Anonymkode: be090...382

Skrevet

Det er noe skikkelig tull, og det er fullstendig uetisk. Kast heller penger i søpla. Hvorfor ikke bare kjøpe akkurat det du trenger? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er fornøyd så langt. Det jeg ikke bruker selv gir jeg vekk til mamma eller søsteren min som blir over seg av begeistring. Jeg blir på en måte minnet på å ta vare på meg selv av produktene som den slitne småbarnsmora jeg er, hehe. Ellers er eskene helt supre der den store delen passer perfekt liggende i skuffene til sortering og selve skuffe/lokket står stående i skuffer med diverse oppi. 

Skrevet

Har abonnert på det i over ett år nå og har jevnt over vært fornøyd. Så klart produkter som ikke passer meg, men da gir jeg det bort til andre eller bytter i byttegruppa. 

De to siste boksene har dog ikke vært en bra match for min del og det begynner å bli en del hudkremer for ansiktet.. Så jeg vurderer å ta en pause for å kunne få brukt opp ting. Har funnet nye favoritter og det er morsomt å kunne teste nye ting uten å måtte kjøpe "alt", så kjøper jeg heller mer av de tingene jeg finner ut at jeg liker. 

Skrevet

Abonnerte på det i et års tid, liker konseptet, men det hadde holdt med en boks hvert kvartal. Syns det er artig å prøve nye produkter og har funnet ett par nye favoritter, men det ble for mye som ikke ble brukt rett og slett. Spesielt miljøvennlig er det vel heller ikke.

Skrevet

Jeg tenkte å prøve en eske til 140 siden det var tilbud. Fulgte med, og neste faktureringsdato skulle være 13.11. Kansellerte 03.11 og tror du ikke jeg ble fakturert for en ny eske til 280 kr samme dag :) Kontaktet kundeservice, og de mente jeg hadde tatt feil, men jeg er som regel veldig nøye med slikt, og hadde markert i kalenderen når neste faktureringsdato var. 

Anonymkode: 3cc26...86c

Skrevet

Hatt det i et halvt år og er kjempefornøyd 🙂 Gode produkter, aldri hatt så fin hud 

Anonymkode: b0753...b68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...