Gå til innhold

Hvordan gå så jeg unngår søle på leggene?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å gå, åpenbart.

Hver gang bakken er fuktig, klarer jeg å kaste både vann på leggene, og steiner ned i skoa. Plagsomt! 

Hvordan kan jeg gå annerledes?

Hvordan klarer jeg å GÅ feil? 

Anonymkode: 863c8...88b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk støvler

• Liker 3
Skrevet

Kanskje du bruker feil type sko?

• Liker 1
Skrevet
Honey Dew skrev (2 timer siden):

Bruk støvler

Entern skrev (2 timer siden):

Kanskje du bruker feil type sko?

Både steiner og søle på leggen skjer med joggesko, fine sko og fjellsko. Gummistøvler har jeg ikke. Kjæresten min går ved siden av meg, med joggesko. Hvor mye søle får han på beina? Ingenting! Helt tør! Hvor mange steiner får han i skoa? Ingen! Aldri! 

Hvordan har jeg ikke fått til noe så grunnleggende i livet som å gå riktig?!

Anonymkode: 863c8...88b

Skrevet

Vet ikke, for jeg får det ikke. Går ofte tur med hvite sokker over joggebuksa men har aldri møkkete flekker oppover leggene, men ser folk som har det. 

Anonymkode: 28c8b...1b1

Skrevet

Vil anta at det er noe med h irdan man får til en liten vipp/sleng med ankelen på et kritisk punkt i forflyttingen av foten. Jeg er også slik, men ikke alltid. Det varierer med hvordan ryggen min har det. Så for min del staryer det i hofta🤪

Anonymkode: 89cc7...2a7

Skrevet

Jeg opplever også å sprute vann på leggen når jeg går i regnet. Skikkelig irriterende. Må være måten jeg går på, men vet ikke helt hvordan.

Anonymkode: fb0e8...a3e

Skrevet

Du kan kanskje ikke gå, men du kan skrive utrolig morsomt og fikk meg til å le! 🤣

Anonymkode: 1ffdb...0c5

• Liker 1
Gjest Villfisker
Skrevet (endret)

Sånne «sokketing» som turgåere har over skoene. Ligner på leggvarmere, men holder søl og graps borte fra leggene. Hva er det nå de heter? 🤔

Endret av Villfisker
Skrevet
Villfisker skrev (2 minutter siden):

Sånne «sokketing» som turgåere har over skoene. Ligner på leggvarmere, men holder søl og graps borte fra leggene. Hva er det nå de heter? 🤔

Gamasjer?

Gjest Villfisker
Skrevet
Fliip skrev (1 minutt siden):

Gamasjer?

Takk. Det var det ja :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...