AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Jeg klarer ikke å gå, åpenbart. Hver gang bakken er fuktig, klarer jeg å kaste både vann på leggene, og steiner ned i skoa. Plagsomt! Hvordan kan jeg gå annerledes? Hvordan klarer jeg å GÅ feil? Anonymkode: 863c8...88b
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 Honey Dew skrev (2 timer siden): Bruk støvler Entern skrev (2 timer siden): Kanskje du bruker feil type sko? Både steiner og søle på leggen skjer med joggesko, fine sko og fjellsko. Gummistøvler har jeg ikke. Kjæresten min går ved siden av meg, med joggesko. Hvor mye søle får han på beina? Ingenting! Helt tør! Hvor mange steiner får han i skoa? Ingen! Aldri! Hvordan har jeg ikke fått til noe så grunnleggende i livet som å gå riktig?! Anonymkode: 863c8...88b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 Vet ikke, for jeg får det ikke. Går ofte tur med hvite sokker over joggebuksa men har aldri møkkete flekker oppover leggene, men ser folk som har det. Anonymkode: 28c8b...1b1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #6 Skrevet 4. november 2021 Vil anta at det er noe med h irdan man får til en liten vipp/sleng med ankelen på et kritisk punkt i forflyttingen av foten. Jeg er også slik, men ikke alltid. Det varierer med hvordan ryggen min har det. Så for min del staryer det i hofta🤪 Anonymkode: 89cc7...2a7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #7 Skrevet 4. november 2021 Jeg opplever også å sprute vann på leggen når jeg går i regnet. Skikkelig irriterende. Må være måten jeg går på, men vet ikke helt hvordan. Anonymkode: fb0e8...a3e
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #8 Skrevet 4. november 2021 Du kan kanskje ikke gå, men du kan skrive utrolig morsomt og fikk meg til å le! 🤣 Anonymkode: 1ffdb...0c5 1
Gjest Villfisker Skrevet 4. november 2021 #9 Skrevet 4. november 2021 (endret) Sånne «sokketing» som turgåere har over skoene. Ligner på leggvarmere, men holder søl og graps borte fra leggene. Hva er det nå de heter? 🤔 Endret 4. november 2021 av Villfisker
Munchlax Skrevet 4. november 2021 #10 Skrevet 4. november 2021 Villfisker skrev (2 minutter siden): Sånne «sokketing» som turgåere har over skoene. Ligner på leggvarmere, men holder søl og graps borte fra leggene. Hva er det nå de heter? 🤔 Gamasjer?
Gjest Villfisker Skrevet 4. november 2021 #11 Skrevet 4. november 2021 Fliip skrev (1 minutt siden): Gamasjer? Takk. Det var det ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå