Diverse Skrevet 1. november 2021 #1 Del Skrevet 1. november 2021 Jeg trenger en ny, rimelig ventilator. Er det noen som har denne: https://www.ikea.com/no/no/p/utdrag-integrert-ventilator-rustfritt-stal-10389142/ ? Er den ok, eller er det mye bråk og lite futt i avtrekket? Evt om noen har tips til en annen rimelig ventilator de er fornøyd med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Del Skrevet 1. november 2021 Diverse skrev (10 timer siden): Jeg trenger en ny, rimelig ventilator. Er det noen som har denne: https://www.ikea.com/no/no/p/utdrag-integrert-ventilator-rustfritt-stal-10389142/ ? Er den ok, eller er det mye bråk og lite futt i avtrekket? Evt om noen har tips til en annen rimelig ventilator de er fornøyd med? 54 db på laveste styke, er ganske mye. Men, tåler du litt støy er den sikkert helt ok. Du får det du betaler for. Anonymkode: c69d7...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #3 Del Skrevet 1. november 2021 Hadde gått for en sterkere en Anonymkode: 5e2c9...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #4 Del Skrevet 2. november 2021 Vi har denne, greit avtrekk, men «skranglete» og merker den er billig og bråker en del. Ellers helt ok til den prisen og gjør jobben sin. Anonymkode: ef0c9...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diverse Skrevet 2. november 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 2. november 2021 Ok, jeg skjønner av svarene at jeg bør gå for en dyrere og bedre ventilator. Den jeg har er ødelagt, så jeg trenger en ny nå. Jeg har ikke råd til å pusse opp kjøkkenet enda, men planen er å gjøre det i løpet av få år, så da tenkte jeg at jeg kunne ha en billig og grei i mellomtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #6 Del Skrevet 2. november 2021 Diverse skrev (4 timer siden): Ok, jeg skjønner av svarene at jeg bør gå for en dyrere og bedre ventilator. Den jeg har er ødelagt, så jeg trenger en ny nå. Jeg har ikke råd til å pusse opp kjøkkenet enda, men planen er å gjøre det i løpet av få år, så da tenkte jeg at jeg kunne ha en billig og grei i mellomtiden. Hvis du skal bytte den ut i løpet av et par år, så er det et veldig greit alternativ. Den bråker litt ekstra og er litt skranglete, men som jeg skrev over - den gjør absolutt jobben sin Anonymkode: ef0c9...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diverse Skrevet 3. november 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvis du skal bytte den ut i løpet av et par år, så er det et veldig greit alternativ. Den bråker litt ekstra og er litt skranglete, men som jeg skrev over - den gjør absolutt jobben sin Anonymkode: ef0c9...a7b Takk for innspill!🙂 Greit å høre fra noen som har erfaring med den. Jeg synes det ser ut som man må ganske mye høyere i pris for å finne noe stillegående. Så jeg tenker at jeg heller investerer i noe bedre når jeg pusser opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå