lille sangfugl Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Hei. På mine tidligere biler har jeg fått opp melding på dashbordet at det er på tide med ny service. Får man det på Toyota Yaris/toyota biler? Eller må man selv holde styr på når det er på tide?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #3 Skrevet 2. november 2021 Hvordan skal noen på kg vite det? Det er noe som heter bruksanvisning. Les den som følger bilen din Anonymkode: 523fd...76d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan skal noen på kg vite det? Det er noe som heter bruksanvisning. Les den som følger bilen din Anonymkode: 523fd...76d Ved å ha samme bil kanskje? Kanskje TS ikke har bruksanvisningen tilgjengelig her og nå, og ville ha et raskt svar? Skjønner poenget ditt, men du trenger ikke være så innmari frekk Anonymkode: 05370...494 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #5 Skrevet 8. november 2021 Jeg fikk opp varsle om service på min eldgamle toyota (05 modell). Så vil jo tro at nyere modeller og kan det. Anonymkode: c3013...fcb
pia mater Skrevet 8. november 2021 #6 Skrevet 8. november 2021 Kommer nok an på årsmodell. Min gamle Toyota corolla ga ikke engang beskjed når jeg var så og si tom for olje, så regner med det er veldig forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå