AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Hallo Gutten vår på 7 mnd virker som han klør i hodebunnen og rundt ørene. Det virker som det er tørt og jeg ser litt flass. Litt vanskelig å se siden han har mye hår. Det er ikke skurv,det ligner ikke og datteren min hadde skurv. Jeg bruker kun neutral og noen ganger weleda sin baby shower, og ikke veldig ofte i hodet, bare tar såvidt og skyller med vann. Er det noe som kan hjelpe litt på kløende hodebunn og ører? Anonymkode: 478a5...429
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hallo Gutten vår på 7 mnd virker som han klør i hodebunnen og rundt ørene. Det virker som det er tørt og jeg ser litt flass. Litt vanskelig å se siden han har mye hår. Det er ikke skurv,det ligner ikke og datteren min hadde skurv. Jeg bruker kun neutral og noen ganger weleda sin baby shower, og ikke veldig ofte i hodet, bare tar såvidt og skyller med vann. Er det noe som kan hjelpe litt på kløende hodebunn og ører? Anonymkode: 478a5...429 Bruk heller baby olje. Kan være litt såpe allergi. Anonymkode: 70834...c9f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bruk heller baby olje. Kan være litt såpe allergi. Anonymkode: 70834...c9f Kan prøve, er bare redd det ikke skal trekke inn og heller ligge som et lag på utsiden. Men det gjør kanskje ikke det 😊 Anonymkode: 478a5...429
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan prøve, er bare redd det ikke skal trekke inn og heller ligge som et lag på utsiden. Men det gjør kanskje ikke det 😊 Anonymkode: 478a5...429 Er det tørt, så trekker det. Man skal vel egentlig ikke bruke såpe på babyer. Fikk iallfall beskjed om at man heller skulle bruke baby oljer. Uten masse parfyme ol i. Anonymkode: 70834...c9f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det tørt, så trekker det. Man skal vel egentlig ikke bruke såpe på babyer. Fikk iallfall beskjed om at man heller skulle bruke baby oljer. Uten masse parfyme ol i. Anonymkode: 70834...c9f Ja enig. Brukte ikke såpe i begynnelsen, kun om det var bajs. Nå som han spiser mat med lukt osv blir det nødvendig med såpe. Men bruker uten parfyme. Anonymkode: 478a5...429
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #6 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja enig. Brukte ikke såpe i begynnelsen, kun om det var bajs. Nå som han spiser mat med lukt osv blir det nødvendig med såpe. Men bruker uten parfyme. Anonymkode: 478a5...429 Nødvendig er det ikke. Vær baby bades kun i babyolje, og hun lukter ikke vondt. Jeg tror nok også det er reaksjon på såpen du bruker. Anonymkode: 3ba0f...cc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå