Gå til innhold

Er privat hudlege noe å satse på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva slags erfaring dere har med privat hudlege. Jeg er så lei. Lei av den kvisete rød huden min i voksen alder, den som aldri ble fin etter 13 års alder og pubertet, jeg er nå 24 år og vil tørre å gå ut uten å dekke meg til.. Vil gjerne høre erfaringer, eventuelt om det er noen gode private i Telemark og Vestfold området? 

Anonymkode: 31cb5...87e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk veldig god hjelp av privat hudlege. 

Gikk til en i Skien, Selvåg mener jeg han het. :)

Anonymkode: ba763...b5f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg fikk veldig god hjelp av privat hudlege. 

Gikk til en i Skien, Selvåg mener jeg han het. :)

Hva betalte du osv? :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva betalte du osv? :)

Husker ikke nøyaktig da det er mange, mange år siden. Men mener det var 500 +/-. 

Kort ventetid, rask og effektiv behandling. Ble jo dyrt (time pluss medisiner), men var verdt det. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Husker ikke nøyaktig da det er mange, mange år siden. Men mener det var 500 +/-. 

Kort ventetid, rask og effektiv behandling. Ble jo dyrt (time pluss medisiner), men var verdt det. 

Takk for svar :)

• Liker 1
Skrevet

Noen er bra, andre er dårlige. 

Anonymkode: 2453d...19b

• Liker 1
Skrevet

Ja, gikk til privat hudlege. Med akne. Koster mye, men gikk god hjelp og er nå kvitt problemet. Fikk isotretinoin. Kosta ca 1700kr pr gang. Men verdt alle pengene spør du meg. 

Anonymkode: d0239...c28

Skrevet

Time hos privat hudlege for barnet mitt kostet omtrent en tusenlapp. Det var verdt hver krone.

Anonymkode: 1585f...7a5

Skrevet

Jeg fikk henvisning til hudlege av fastlegen. Det tok et par måneders ventetid, men etter første time gikk jeg ut av kontoret med en resept på isotretinoin på blå resept. Er veldig fornøyd, men jeg hadde nok valgt privat hudlege om jeg hadde hatt pengene til det, på grunn av ventetidene. 

Det er dog ikke alle hudleger som vil sette deg rett på isotretinoin (om det var tanken din). Både jeg og venninnen min som gikk til offentlig, og hun andre venninnen min som gikk til privat måtte forsøke tetracyclin først. 

Skrevet

Mange hudleger er både private og tar pasienter med henvisning fra fastlege, så det er ikke nødvendigvis slik at du får en bedre lege av å gå privat om det er det du tenker. Men det er kortere ventetid. Du kan jo i første omgang be fastlegen om henvisning og se an hvor lang ventetid det er. 

Anonymkode: 167f1...d42

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...