AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Regner med de utveksler en del erfaringer seg i mellom. Hva diskuterer dere? Sikkert i mer latter formede toner. Anonymkode: 544ab...168
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 Eneste sex-relaterte jeg har snakket om med en venninne er hvordan det fungerte (eller ikke) etter vaginal fødsel. Anonymkode: 789e2...d37 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 Ikke i det hele tatt. Og det skyldes ikke skam eller sjenanse, jeg har bare ikke behov for det. Det rare er at hver gang jeg har fått en ny kjæreste (det har ikke skjedd så mange ganger), så har han helt ut av det blå sagt at menn ikke snakker om sex med andre menn slik kvinner gjør. Nesten som en advarsel. Jeg har aldri helt visst hva jeg skulle si til dette, for det første har jeg aldri snakket med venninnene mine om sex, for det andre: hva vet vel han om hva kvinner snakker om? Jeg lurer helt ærlig talt på om dette med kvinner som sitter og fniser og utleverer mennene sine er et slags kollektivt mareritt for alle menn. Og så lurer jeg på hvor menn får ideen fra, jeg har aldri mistenkt en kjæreste for å gjøre noe sånt. Burde jeg det? Siden menn er så fryktelig redde for det, vil det si at menn faktisk gjør det? Siden dere i det hele tatt tenker på det? Anonymkode: 4c753...d9d 9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 Jeg kan ikke huske at jeg har snakket om sex med venninner. Anonymkode: 30878...f2e 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 Var vel et par år , i løpet av student tiden, da alle var single, datet rundt, hadde ONS osv da vi snakket om sex. Men det var ikke akkurat voldsomme detaljer. Var mest at det hadde skjedd, og med hvem. Vi lo litt av høytlesning av den Flinke Piker bloggen som var stor en stund. Men nå har alle type eller er gift, så blir ikke masse sex snakk nå lenger! Anonymkode: a219b...e06 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #6 Skrevet 1. november 2021 Jeg har flere venninner jeg snakker om sex med. Vi snakker om alt. Hva vi gjør, hva vi savner, om den andre er god på det hen gjør. Snakker om erfaring, ønsker, leketøy og enda mer detaljert. Veldig morsomme og gode samtaler. Blir oftest fler av de med tiden. Anonymkode: 4a594...886 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #7 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men nå har alle type eller er gift, så blir ikke masse sex snakk nå lenger! Det hindrer ikke oss. Vi deler erfaring. Blant annet fordi jeg delte etter å ha vært gift i 14 år begynte ett vennepar som hadde vært gift like lenge å gå til sexolog for å bli bedre. Og de sa det reddet forholdet. Anonymkode: 4a594...886 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #8 Skrevet 1. november 2021 Snakker ikke så mye detaljert om sex med venninner, i alle fall ikke noe som ikke mannen min kunne hørt på (Altså, jeg utleverer ikke vårt private sexliv). Anonymkode: dd6ec...9af 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #9 Skrevet 1. november 2021 De diskuterer pikkstr og hvor dårlig ektemannen deres er i senga. Og så ler de av det. Anonymkode: 6350e...2c5 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #11 Skrevet 1. november 2021 Nei. Illojalt mot partner å utlevere ham på den måten. Er ikke interessert i hva de gjør med sine menn heller. Anonymkode: a145b...861 8
Ugresset Skrevet 1. november 2021 #12 Skrevet 1. november 2021 Jeg har to venninner jeg snakker mye om sex med. Snakket om alt utenom detaljert om understellet til partnere. Totalt sett mest snakk om leketøy som anbefales/ikke anbefales 😁 4
TinaChristina Skrevet 1. november 2021 #13 Skrevet 1. november 2021 Snakker om sex type ONS eller småromanser. Blir det seriøst så slutter jeg å utlevere partnere🙈 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #14 Skrevet 1. november 2021 Svært lite. Anonymkode: 2bb34...599
Ugresset Skrevet 1. november 2021 #15 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): De diskuterer pikkstr og hvor dårlig ektemannen deres er i senga. Og så ler de av det. Anonymkode: 6350e...2c5 Ja, det kan vi gjøre etter et særdeles dårlig ons, men aldri om partner! 10
wandagirl Skrevet 1. november 2021 #16 Skrevet 1. november 2021 Innimellom så er det snakk om det, men det er gjerne positive opplevelser, leketøy og lignende. Jeg kjenner ikke til størrelsen på penis til noen partnere av venninnene mine og det er heller ingen som har snakket om at deres partner er dårlig i senga. 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #17 Skrevet 1. november 2021 Jeg prater med mine partnere om hva de er ok med at jeg deler og ikke. Jeg snakker generelt med venninner om alt mulig vedr sex, alle detaljer. Både flaue, høye, vonde, kjedelige, spennende. Men i tjueårene delte jeg all info til venninner etter tilfeldig sex, da var det mye underholdning i temaet 😅 Anonymkode: f7dce...6ce
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #18 Skrevet 1. november 2021 Til info, min erfaring blant kvinner i langvarige forhold, er den mest vanlige negative erfaringen at menn ikke gidder bruke tid på forspill. Da kan vi alle gi tips og råd til hvordan forsøke å tirre ham til å bli interessert i forspill igjen... For det er mange menn som mister den interessen etter en stund i forhold 🙄😑 Anonymkode: f7dce...6ce 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #19 Skrevet 1. november 2021 Er det normalt å snakke om at mannen er uvanlig god i senga, eller at han har stor og kan bruke den, tunga og fingre? Vil ikke det være lite lurt når de som hører gjerne ikke har samme erfaringer i sine forhold. Om da målet ikke er å risikere/ønske å måtte dele? Anonymkode: da514...2d4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #20 Skrevet 1. november 2021 Aldri. Fordi jeg har ikke sex, og spør heller aldri noen om deres sexliv. Anonymkode: b46b4...aab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå