Gjest Ninakanin Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 I helgen presterte min fantastiske eks å unngå å fortelle meg at han reiste bort for helgen, noe som resulterte i at min 11 år gamle irske setter gikk alene. Og holdt seg. Og holdt seg. Helt til han tisset og bæsjet over hele stua. Han må ha holdt seg utrolig lenge for å gjøre dette, for han har aldri gjort noe lignende før, og kvier seg egentlig generelt for å gå på do (er veldig sjenert). Men nå kunne eksen fortelle at hunden hadde tisset to små dammer to forskjellige steder i stua. Han fikk siste lufting klokken ni i går, og i dag var det tiss i stua. Dette er jo en tids-mengde å holde seg som aldri har vært problematisk før. Er blæren ødelagt etter den grusomme helgen? Og hva gjør man isåfall med hunder som ikke kan holde seg lengre?
Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2005 #2 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg tror jeg ville ringt en vetrinær og spurt om det kan være en fysisk årsak til lekkingen. Ellers er det vel en mulighet for at hunden ennå er stresset over opplevesen i helgen og derfor ikke klarer å holde seg? Håper det går bra med hunden din:)
Gjest Ninakanin Skrevet 5. oktober 2005 #3 Skrevet 5. oktober 2005 Ja jeg tar ham med hjem til mine foreldre nå i morgen, og vil se om jeg ikke får time hos dyrlegen på fredag. Stakar liten..
Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2005 #4 Skrevet 5. oktober 2005 I mellomtiden kan det kanskje være lurt å ha hunden på badet om natten? Er jo ikke så farlig om han har et uhell der, og det er kanskje mindre stressende for både deg og hunden?
Gjest Spacegirl Skrevet 5. oktober 2005 #5 Skrevet 5. oktober 2005 Kanskje den ikke lenger stoler på at den vil bli sluppet ut for å gjøre fra seg når den må, og derfor ikke ser poenget med å holde seg? Bare vill gjetting...
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #6 Skrevet 5. oktober 2005 Kanskje den ikke lenger stoler på at den vil bli sluppet ut for å gjøre fra seg når den må, og derfor ikke ser poenget med å holde seg? Bare vill gjetting... ← Det tror jeg og,men hvorfor i alle dager er den stakkars hunden hos exen enda???
Gjest Ninakanin Skrevet 5. oktober 2005 #7 Skrevet 5. oktober 2005 fordi det rent praktisk ikke lar seg gjøre å flytte på den før i morgen klokken fire når jeg tar den med hjem til foreldrene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå