Gjest Xavia Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg skal gifte meg neste helg. Gulljenta mi trenger ny penkjole, men det er visst vanskeligere enn jeg først hadde trodd. Har tråla de fleste kjedene, men det finnes ikke penkjoler i det hele tatt! Pynter ikke små jenter seg i oktober eller?? I morgen skal vi inn til byen (Oslo), så spørsmålet er: Hvor skal vi lete??? I hvilke butikker??? (Det er en borgerlig vielse, så det er ikke snakk om noen brudepikekjole. Bare en allminnelig pen kjole.)
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #2 Skrevet 5. oktober 2005 Har du forsøkt Fru Lyng? Steen og Strøm?
Gjest Xavia Skrevet 5. oktober 2005 #3 Skrevet 5. oktober 2005 Var såvidt innom Fru Lyng, men det så ut til at det var for mindre barn, eller tar jeg feil nå?? Kikka liksom ikke så nøye.
Gjest Xavia Skrevet 6. oktober 2005 #5 Skrevet 6. oktober 2005 Monsoon, Aker Brygge?! ← Det skal sjekkes ut! Takk for tips!
Gjest HB Skrevet 6. oktober 2005 #6 Skrevet 6. oktober 2005 Sikkert for sent å svare nå, men.... Jeg har sett noen pene kjoler til jenter i vinduet hos Noa Noa i Bogstadveien. Hilsen Lille meg
blå Skrevet 6. oktober 2005 #7 Skrevet 6. oktober 2005 Ja, om ikke det er for sent. Prøv Noa Noa, der har de pene klær til jenter og damer i alle aldere.
Gjest Xavia Skrevet 7. oktober 2005 #8 Skrevet 7. oktober 2005 Prøv Noa Noa, der har de pene klær til jenter og damer i alle aldere. ← Det skulle jeg visst. Trodde de bare hadde dameklær jeg... Ja, ja, vi fant noe til slutt. Det var ikke lett. Det kommer sikkert masse i butikkene uka etter vi har giftet oss. Typisk! Men jentungen er fornøyd med antrekket, og det er jeg og. Hun ble så fin at!
blå Skrevet 7. oktober 2005 #10 Skrevet 7. oktober 2005 Det viktigste er jo at dere fant noe. Tipper hun blir fin. Hadde vært gøy med bilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå