AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #1 Skrevet 31. oktober 2021 Sånn, jeg har en kollega som er lesbisk, hva tenker lesbiske damer om andre damer? Kan de se for seg/dagdrømme om å komme i trusa på de hun liker? Eller titte på rompe/pupper på de hun synes er attraktiv selvom hun har dame men synes andre er pen? Jeg er ikke lesbisk, men bare lurer, mye fordi jeg ikke har kjent eller møtt så mange andre lesbiske. Hvordan kan jeg vite om ei lesbisk dame synes jeg er pen selv om hun har dame? Anonymkode: 9256c...835 1
SlemUlv Skrevet 31. oktober 2021 #3 Skrevet 31. oktober 2021 Hvordan tenker du, om kjønnet du tiltrekkes av?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #4 Skrevet 31. oktober 2021 Tror ikke lesbiske damer tenker noe mer om kvinnelige kolleger enn dine heterofile mannlige kolleger gjør. Anonymkode: b43be...d3c
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 For noen rare spørsmål. Alt du spør om handler jo ikke om legning i det hele tatt, siden det er helt personavhengig. Anonymkode: b44ed...819 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå