Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det han eller hun som tar feil her?

Jeg synes han er helt på viddene. Man tester ikke noen man er glad i. Det lyser psykopat lang vei av slike usikre menn med small dick energy.

E557EKXVcAAUT9H?format=jpg&name=large

E557EKYUYAYzPrT?format=jpg&name=large

E557EKYUYAUJpew?format=jpg&name=large

Anonymkode: e1dc0...fab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det dama som er til venstre, mann til høyre. Så det er dama som ikke er riktig god. 

Anonymkode: df21f...ff2

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her var det dama som er til venstre, mann til høyre. Så det er dama som ikke er riktig god. 

Anonymkode: df21f...ff2

Hvorfor det?

• Liker 1
Skrevet

Dette ser ganske konstruert ut? Men det er jo et poeng der. Man får heller google husmordommen.. 

Anonymkode: 3e513...c4a

• Liker 3
Gjest Martineroxyy
Skrevet

Jag hade också dumpat om han va så jävla ostöttande ! Morsom tråd btw 😂

Skrevet

Dama gjør "feil", men slemt av mannen å "teste" henne slik. Ingen av dem er gode partnere.

Anonymkode: 922f8...f25

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dama gjør "feil", men slemt av mannen å "teste" henne slik. Ingen av dem er gode partnere.

Anonymkode: 922f8...f25

Enig i at han er psyko som testet henne. Men hun spøkte bare med han fordi hun skjønte hva han drev på med. Det gjør henne til en god partner, synes jeg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Enig i at han er psyko som testet henne. Men hun spøkte bare med han fordi hun skjønte hva han drev på med. Det gjør henne til en god partner, synes jeg.

Hun gjorde jo ikke det. Hun prøvde bare å ro seg inn da hun skjønte at hun hadde tabbet seg ut.

Anonymkode: 5b828...803

• Liker 17
Gjest brødskalle
Skrevet

Hvem som har rett i denne oppdiktede samtalen? Nei, hvem vet. Jeg regner med det er skaperen som fremstiller seg selv som offer og den snille som mener han har rett

Skrevet

Dama er jo ekstremt lite dtøttendeu

Anonymkode: a3ddb...b39

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor det?

Fordi hun ikke er det minste glad i han. Hun innrømmer åpent at hun valgte han fordi han forsørget henne og vil velge en ny i det øyeblikket han ikke lengre kan forsørge henne.

Noe som etisk sett er helt ok, selvsagt. Men da må en si det. "ja, jeg blir gjerne sammen med deg for pengene sin del". Helt uproblematisk.

Du trenger ikke dra over dammen for å finne slike damer. En hel rekke norske forhold har oppstått fordi en eller begge parter innser at de trenger å være et par for å få det de ønsker - enten dette er fancy ferie, barn, stort hus eller mye fritid. Som eksempel på menn av denne typen har du incels. De ønsker seg en dame for å oppnå sex og innimellom barn, og gir helt åpent blaffen i om de eller damen er glade i hverandre. 

Anonymkode: 05c33...15e

• Liker 2
Skrevet

Det er det jo selvfølgelig hun som gjør.
Han har støttet henne økonomisk i 2,5 år og hun nekter å gjøre det samme for ham i én liten måned.
Det er jo oppkonstruert og virker veldig tullete.

Kan jeg spørre om hvorfor du lurer på dette i det hele tatt?

Anonymkode: 73d28...866

• Liker 5
Skrevet

Han har forsørget henne mens hun tok utdanning. Og han bør da få prioritere mental helse en stund da han har kommet ut i god jobb. Selvsagt burde han ha fortalt at han slet. Men det er en del av å slite, at en holder slikt for seg selv, samtidig som en ikke vil være til bry.

Dårlig gjort å teste? Tenker han hadde god grunn til å tro at hun ikke hadde gode intensjoner med forholdet. Og han hadde tydeligvis rett.

Anonymkode: e391c...ff0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg synes han er helt på viddene. Man tester ikke noen man er glad i. Det lyser psykopat lang vei av slike usikre menn med small dick energy.

Eh... hva har dette med lite kjønnsorgan å gjøre?

Anonymkode: ac3ba...2b6

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Er det han eller hun som tar feil her?

: e1dc0...fab

Vi leser tydeligvis situasjonen ganske annerledes, du og jeg. 

Jeg leser den slik at han mest sannsynlig har lagt merke til golddiggertendenser fra denne dama over tid, og nå fikk han det bekreftet. Hun viser helt tydelig at hun ikke bryr seg om han eller hans helse overhodet - hvorfor skulle han ønske å forbli i et forhold med henne? Han sier at han har behov for én måned. Mental helse er vanskelig, og det å tørre å si hva man trenger kan være ekstremt vanskelig for mange menn. Når han endelig åpner opp, burde hun i det minste ha et annet fokus enn det hun har. Hun virker selvopptatt og ekstremt kald og kynisk.  

Anonymkode: a3ddb...b39

• Liker 3
Skrevet

Godt han ble kvitt henne... 

• Liker 4
Skrevet

Hva om vi snur samtalen? Mannen til venstre og dama til høyre...?

Anonymkode: 70c25...f29

Skrevet

Er vel vanlig at dama dumper typen så snart hun har gjort utdannelsen ferdig?

Anonymkode: 79c0e...d3d

Skrevet

Hun viste vel sin sanne side her. Elsker man noen så støtter man dem ved å ta regninger en måned, om man har muligheten.

Dårlig gjort å spøke om sånt, men greit å vite hvor man har hverandre.

Anonymkode: 055e6...09f

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det er jo dama som er gal her, men han er ikke helt god han heller siden han tester henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...