Gå til innhold

Trykket på feil pedal, beholdt lappen!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen mister lappen uten grunn. 

• Liker 1
Skrevet
Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Ingen mister lappen uten grunn. 

Jo det gjorde jeg og min kamerat

Skrevet
6 minutter siden, knulleGuden666 said:

Jo det gjorde jeg og min kamerat

Nei det gjorde du/dere ikke

• Liker 11
Skrevet (endret)
frogger skrev (2 minutter siden):

Nei det gjorde du/dere ikke

Så hva for noe alvorlig gjorde vi? Hvilken ulykke var vi innblandet i eller hva kjørte vi i stykker? Slike som ikke vet hvilken pedal de skal trykke på har ingen ting i trafikken å gjøre

Endret av knulleGuden666
Skrevet

Skal du aldri la det der gå? Anbefaler deg å finne en psykolog eller noe, for det er ikke sunt for deg å gå å være så sint for slik over så lang tid. 

Anonymkode: 8bcea...170

• Liker 7
Skrevet

Herregud, bitcher du fortsatt om dette? Voks opp og ta ansvar for dine egne handlinger. 

• Liker 7
Skrevet

Kult!

Anonymkode: 346e5...68f

Skrevet
1 minutt siden, knulleGuden666 said:

Så hva for noe alvorlig gjorde vi? Hvilken ulykke var vi innblandet i eller hva kjørte vi i stykker? Slike som ikke vet hvilken pedal de skal trykke på har ingen ting i trafikken å gjøre

Dere brøt bevisst en lov og da må man ta den smellen og gå videre.

Jeg har selv mistet lappen da jeg brøt en trafikklov og ja det er kjipt men ingen andres skyld og da må man ta straffen og videre.

Det er ingen andres skyld en din egen at du mistet lappen

• Liker 5
Skrevet

Jeg må si meg enig i at halvsenile, gamle sulliker som tramper gassen i bånn når de egentlig mener å rygge bittelittegrann, burde miste lappen.

Anonymkode: ac163...bdc

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skal du aldri la det der gå? Anbefaler deg å finne en psykolog eller noe, for det er ikke sunt for deg å gå å være så sint for slik over så lang tid. 

Nei, jeg blir alltid minnet på det gang på gang med slike saker som dette, at politiet gjør så stor forskjell på folk og straffer de uskyldige og belønner de skyldige er tragisk. 

hadde alle mistet lappen for ingen ting kunne heg godtatt det lettere og glemt det, men ikke slik saken er nei, det blir jeg ikke kvitt før tidligst i grava. 

det er som å pisse på oss uskyldige og gni det enda mer inn

Skrevet
Katten.2.0 skrev (9 minutter siden):

Herregud, bitcher du fortsatt om dette? Voks opp og ta ansvar for dine egne handlinger. 

Ja, blir jo minnet på det gang på gang på slike saker som dette, de straffer de uskyldige og belønner de skyldige, akkuratt slik høyre har gjort i 8 år…. 

Skrevet
frogger skrev (10 minutter siden):

Dere brøt bevisst en lov og da må man ta den smellen og gå videre.

Jeg har selv mistet lappen da jeg brøt en trafikklov og ja det er kjipt men ingen andres skyld og da må man ta straffen og videre.

Det er ingen andres skyld en din egen at du mistet lappen

Nei jeg gjorde ikke det. 

Brøt ikke denne bilisten også en lov da? Han var til ekstrem fare for både seg selv og alle andre rundt seg og var i en kollisjon samtidig som han ikke klarte å bremse men heller trykke gassen i bånn….

soleklart førerkortbeslag. 

slike saker som dette gjør så jeg vurderer å gå videre med min sak og andres som på uriktig vis mistet lappen mens slike som dette kun får belønning og en klapp på skulderen….. 

fy faen altså, er så jævla provoserende

Skrevet
5 minutter siden, knulleGuden666 said:

Nei, jeg blir alltid minnet på det gang på gang med slike saker som dette, at politiet gjør så stor forskjell på folk og straffer de uskyldige og belønner de skyldige er tragisk. 

hadde alle mistet lappen for ingen ting kunne heg godtatt det lettere og glemt det, men ikke slik saken er nei, det blir jeg ikke kvitt før tidligst i grava. 

det er som å pisse på oss uskyldige og gni det enda mer inn

Greia er jo at du ikke var/er uskyldig

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, knulleGuden666 said:

Nei jeg gjorde ikke det. 

Jo du gjorde jo det

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg må si meg enig i at halvsenile, gamle sulliker som tramper gassen i bånn når de egentlig mener å rygge bittelittegrann, burde miste lappen.

Anonymkode: ac163...bdc

De er livsfarlige, kan ikke fatte at slikt som dette ikke resulterer i førerkortbeslag, neste gang kjører han ihjel folk, og da mener jeg politiet også må stilles til ansvar

• Liker 1
Skrevet
frogger skrev (1 minutt siden):

Greia er jo at du ikke var/er uskyldig

Er han her uskyldig?

Hvem av oss er mest uskyldig for å si det på den måten da?

Skrevet
Just now, knulleGuden666 said:

Er han her uskyldig?

Han

Anonymkode: ddee0...c00

• Liker 4
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Han

Skulle ikke skrive under AB

Skrevet
knulleGuden666 skrev (Akkurat nå):

Er han her uskyldig?

Du gjorde det med vilje 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...