Gå til innhold

Hva gjør at en kvinne holder seg godt for alderen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere? Hva skal man vurdere det etter?

Er det kroppsform, vekt, hud/rynker? At hun er aktiv? Eller går det på mentale ting som nysgjerrighet, livslyst, lekenhet og humør?

Anonymkode: 4cb23...075

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kvinne selv, og når jeg ser på mine jevngamle rundt 40år, synes jeg dette spiller inn: rynker, lekenhet, klesstil, hårsveis

Anonymkode: 54266...af5

• Liker 3
Skrevet

Hår og hud. 

Anonymkode: bf172...d89

Skrevet

M53 her, og jeg føler jeg er midt i den alderen der både kvinner og menn blir gubber og kjerringer, og andre greier å unngå det. De jeg legger mest merke til, er de som følger med tiden, og omfavner sitt grånende hår, oppdaterer seg, uten å krampaktig skal holde tritt med dattera etc. Hun liker aktiviteter, og å omgås folk i sosiale settinger, og er åpen og nysgjerrig.  

Hvordan hun kom ut av overgangsalderen, og om hun fremdeles føler seg som en seksuell person, tror jeg også spiller inn i hvordan hun vil fremstå.  

Anonymkode: e96c0...d06

• Liker 2
Skrevet

Retinol

Anonymkode: 5169c...aa1

Skrevet

At hun ser yngre ut enn hun er (dette funker bare opp til en viss alder, 30+), at hun er pen i utgangspunktet, trener såpass at hun har formfull og spretten kropp, inget dassende overflødig fett, at hun har beholdt sin sprudlende måte å være på osv. 

Anonymkode: f8cf7...926

• Liker 1
Skrevet

Hele skikkelsen og hvordan hun beveger seg. Om hun er lett på tå og rett i ryggen, teller mer enn rynker, synes jeg.

Men så er det mange som ser mer kjerring ut og likevel er livlige og nysgjerrige og slett ikke like "kjedelige" som de kan fremstå. Dette gjelder også menn. Halvtjukke gamle dressgubber kan faktisk vise seg å være ganske kule og barnslige på en god måte hvis man treffer dem på fritiden. 

Dette overrasket meg veldig da jeg fant det ut når jeg var rundt 30 😄

Men noen er like grå som de ser ut.

Skrevet
Lovis Fenja skrev (2 minutter siden):

Men så er det mange som ser mer kjerring ut og likevel er livlige og nysgjerrige og slett ikke like "kjedelige" som de kan fremstå. Dette gjelder også menn. Halvtjukke gamle dressgubber kan faktisk vise seg å være ganske kule og barnslige på en god måte hvis man treffer dem på fritiden. 

Dette overrasket meg veldig da jeg fant det ut når jeg var rundt 30 😄

Men noen er like grå som de ser ut.

Det er helt sant, men personlighet og utseende er jo frakoblet, og disse har sikkert vært slike fine personer, selv om de ikke var så attraktive i yngre dager heller.  

Anonymkode: e96c0...d06

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er kvinne selv, og når jeg ser på mine jevngamle rundt 40år, synes jeg dette spiller inn: rynker, lekenhet, klesstil, hårsveis

Anonymkode: 54266...af5

Jeg tenker at den klart største forskjellen er angående de tre siste punktene du nevner. Det kan gjøre at enkelte er 50 år når de fyller 30, mens andre er fremdeles 30 når de er 50.

Skrevet

Hva er egentlig ungdommelig klesstil og hårsveis? 🤔

Skrevet

Jeg tenker det er mye det samme med både menn og kvinner der. Det hjelper mye å holde seg i form/være trent, og klesstil, og hårsveis har mye å si. Om man har grått hår (evt lite hår som mann) spiller ikke så stor rolle så lenge det er en stilig klipp. Vise at man er leken og har energi har mye å si. Positivitet generelt.

Skrevet (endret)

Det er gener som avgjør hvordan huden vår blir seende ut når vi eldes, samt hvor mye vi har grillet oss i solen i tidligere år. Folk som har vært harde på solarium i yngre dager, får gjerne mye rynker som eldre. Kjenner flere kvinner som alltid var mørkebrune året rundt pga solariebruk, og de har fått rynker tidlig, og mye av dem også, i ansiktet.

Endret av Million
  • Liker 1
Skrevet

Ikke overvektig / stor, ikke kort hår.

Fortsatt interesse for romantikk og sex.

Anonymkode: 6151d...b98

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva er egentlig ungdommelig klesstil og hårsveis? 🤔

Voksen og feminin klesstil foretrekker jeg, ikke være redd for å vise noen former. Håret bør minst være skulderlangt.

Anonymkode: 45264...8e3

Skrevet

Når jeg ser på godt voksne kvinner rundt meg, så er det mest definerende vekt, hårsveis og klesstil.

Så er det selvsagt massevis av mindre faktorer. Men konesveis og overvekt gjør en mye eldre, uansett. 

Jeg har en kvinnelig kollega på rundt 50 som er kjempeflott. Hun er slank og ser sterk ut, er lett på tå og rask i gangen. Har blondt halvlangt hår med litt striper som jeg tipper hun bruker en del penger på hos frisøren. Og hun har en veldig pen stil - hun kan ha tettsittende klær som viser figuren, men alltid elegant. Så er hun veldig søt, har en feminin stemme og er veldig imøtekommende. 

Anonymkode: 43cc4...b9d

• Liker 3
Skrevet

At hun ikke bare bryr seg om sladder og "seg og sitt". 

Anonymkode: f4a4f...d15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...