AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #1 Skrevet 31. oktober 2021 Hei. Kort fortalt, jeg har snoket på facebooken til kjæresten min i ca en uke snart. Vet det er dumt av meg. Jeg har tilgitt han for utroskap 3 ganger. Nå som jeg fant ut passordet og har snoket kom jeg plutselig på en ting. Jeg vet han sender mye live i private grupper på facebook når han er steder osv. Men, jeg kom på en ting. Hvis han for eksempel går live, og jeg er inne på han sin facebook samtidig som han går live, kommer jeg også plutselig på direkten da? Eller hvis han blir med som gjest i en annen live. Og hvis det hadde skjedd så ville vel jeg sett at kameraet mitt slo seg på? På grunn av dette så skal jeg slutte å snoke nå, for det kan bare ikke skje, men håper noen kan svare på dette 😊Tusen takk 💖 Anonymkode: 4ba54...0fa
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 Ser nå at jeg tok denne tråden i feil kategori... Skulle ta samliv og kjærlighetsforhold. ts Anonymkode: 4ba54...0fa
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #3 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg mener om jeg kommer på live, fra min tlf, eller pc, hvis han er et helt annet sted på sin tlf? Anonymkode: 4ba54...0fa
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #4 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg mener om jeg kommer på live, fra min tlf, eller pc, hvis han er et helt annet sted på sin tlf? Anonymkode: 4ba54...0fa Jeg lurer også på dette fordi jeg tenkte om det kan ha skjedd allerede, uten at jeg så det, men da ville vel han ha sagt det, ts Anonymkode: 4ba54...0fa
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #5 Skrevet 31. oktober 2021 Testet akkurat dette med min søsters telefon, og ja jeg kom live når jeg var logget på hennes bruker 🙈 Visste ikke om dette selv! Drit skummelt 😅 Anonymkode: 049b1...802
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #6 Skrevet 31. oktober 2021 Ta noe foran skjermen eventuelt Anonymkode: b497f...0ca
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #7 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei. Kort fortalt, jeg har snoket på facebooken til kjæresten min i ca en uke snart. Vet det er dumt av meg. Jeg har tilgitt han for utroskap 3 ganger. Nå som jeg fant ut passordet og har snoket kom jeg plutselig på en ting. Jeg vet han sender mye live i private grupper på facebook når han er steder osv. Men, jeg kom på en ting. Hvis han for eksempel går live, og jeg er inne på han sin facebook samtidig som han går live, kommer jeg også plutselig på direkten da? Eller hvis han blir med som gjest i en annen live. Og hvis det hadde skjedd så ville vel jeg sett at kameraet mitt slo seg på? På grunn av dette så skal jeg slutte å snoke nå, for det kan bare ikke skje, men håper noen kan svare på dette 😊Tusen takk 💖 Anonymkode: 4ba54...0fa Hvorfor har du tilgitt han for utroskap 3 ganger? Anonymkode: e78b8...b2a 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #8 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Testet akkurat dette med min søsters telefon, og ja jeg kom live når jeg var logget på hennes bruker 🙈 Visste ikke om dette selv! Drit skummelt 😅 Anonymkode: 049b1...802 Omg, så skummelt 🙊 Hva skjedde når du også kom live? Så folka henne og deg samtidig på liven? Kom bilde opp i 2 deler da? Siden dere ikke var i samme rom hvordan ser bilde på liven ut da når dere begge kom live liksom? Og så du at kameraet ditt slo seg på? Jeg har snoket mest på hans facebook fra pc, og kameraet lyser blått om det går på laptopen, så jeg håper jeg kan være sikker på at jeg ikke har vært på live 😮siden jeg ikke har sett det. Nei, gud jeg skal hvertfall ikke logge inn der mer🙊Ts Anonymkode: 4ba54...0fa
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #9 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ta noe foran skjermen eventuelt Anonymkode: b497f...0ca Det har jeg ikke tenkt på faktisk 😂 Kommer ikke til å logge inn der mer. Ts Anonymkode: 4ba54...0fa
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #10 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor har du tilgitt han for utroskap 3 ganger? Anonymkode: e78b8...b2a Jeg er for glad i han og vil være med han. Han har skjerpet seg, men jeg føler alltid på det at han ikke er ærlig. Jeg må bare velge å stole på han til det motsatte er bevist. Har ikke sett noe spesielt på facebooken hans. Ts Anonymkode: 4ba54...0fa
Slut Skrevet 31. oktober 2021 #11 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Omg, så skummelt 🙊 Hva skjedde når du også kom live? Så folka henne og deg samtidig på liven? Kom bilde opp i 2 deler da? Siden dere ikke var i samme rom hvordan ser bilde på liven ut da når dere begge kom live liksom? Og så du at kameraet ditt slo seg på? Jeg har snoket mest på hans facebook fra pc, og kameraet lyser blått om det går på laptopen, så jeg håper jeg kan være sikker på at jeg ikke har vært på live 😮siden jeg ikke har sett det. Nei, gud jeg skal hvertfall ikke logge inn der mer🙊Ts Anonymkode: 4ba54...0fa Tape over kamera på pcen og bruk den viss du føler for å snoke igjen da🙈 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #12 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er for glad i han og vil være med han. Han har skjerpet seg, men jeg føler alltid på det at han ikke er ærlig. Jeg må bare velge å stole på han til det motsatte er bevist. Har ikke sett noe spesielt på facebooken hans. Ts Anonymkode: 4ba54...0fa Til det motsatte er bevist? 🤣 Han har vel motbevist det tre ganger? Snakk om å ha lite selvrespekt. Anonymkode: cf1ea...11e 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #13 Skrevet 31. oktober 2021 Du må logge på når du vet han sover da. Anonymkode: 6acd4...5ca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå