AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #1 Skrevet 31. oktober 2021 Hei, Jeg søker hjelp til å finne badeklær som dekker det meste av lårene og som passer en kvinne som har både store lår og rumpe. Helst skulle jeg villet bade i bukse, men vi jo ikke skille meg heeeelt ut heller😅 Jeg har unngått bading i alle år, men nå har jeg fått en datter og må tvinge meg uti det... men ja, badeklærne er utdatert. Noen gode sjeler med tips?❤ Anonymkode: a1583...63e
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Helst skulle jeg villet bade i bukse, men vi jo ikke skille meg heeeelt ut heller😅 Bader alltid i jeans jeg, ikke bry deg om hva andre mene🙂 Anonymkode: cfef7...01e
Lea Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 Jeg bader ofte også i bukser fordi liker ikke å vise meg i badetøy.🙈 Eller sykkelshorts som dekker til knærne. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 Badedrakt med litt bein? Arena har fine. En legger langt mer merke til noen som kler seg alternativt i bassenget enn at noen er litt store og går i badetøy som passer dem. Anonymkode: ff3d9...23f 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 Jeg er fotball-interessert så jeg bruker Rosenborg-shorts 😄 De fungerer veldig fint, de er lange, sitter løst og tåler mye Samme med badeshortser for herre Anonymkode: ad627...d32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå