AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #1 Skrevet 31. oktober 2021 Datteren min som blir 15 år nå i november har en hun snakker mye med på telefonen. Jeg hører de snakker sammen hver dag og utover natta i helgene. Men, hun vil ikke si hvem det er. Om de treffes fysisk vet jeg ikke. Jeg vil vite hvem det er slik at jeg vet hvem hun har så mye kontakt med. Men, det vil hun ikke si. Hva hadde dere gjort? Akseptert at hun ikke vil si det, eller forlangt at hun sier noe om hvem det er? Evt hvordan ville dere gjort det når hun ikke vil si det? Anonymkode: 33a3c...a40
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 Forlangt? Hun er 15, ikke 6… Anonymkode: ea98a...034
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Forlangt? Hun er 15, ikke 6… Anonymkode: ea98a...034 Jeg er klar over det. Men, vi vet ingenting om hvem dette er, hvor gammel denne personen er. Jeg vil ha en viss oversikt over hvem tenåringen omgås med. Ungdom et ganske naive, så de kan fort rote seg borti noe. ts Anonymkode: 33a3c...a40
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 Ja, det hadde jeg forlangt å få vite. Hun er ikke myndig. Anonymkode: 41cd1...ebe 1
Frøken888 Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 Det hadde jeg forlangt. Jeg hadde kontakt med en mann på 40 på den alderen og sa det kun var en venn. Heldigvis oppdaget min tante det og fikk stoppet alt. Her hadde jeg tatt fra henne mobilen hvis hun ikke viser den frivillig. For er det så hemmelig betyr det også at noe ikke stemmer 🤔
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #6 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det hadde jeg forlangt å få vite. Hun er ikke myndig. Anonymkode: 41cd1...ebe Hvis hun nekter å si hvem det er, hva gjør du da? Snoker i mobilen hennes? Banker det ut av henne? Gir henne husarrest? Tar i fra henne mobilen? Anonymkode: a3a49...93e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå