AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #1 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg har møtt en fyr jeg liker veldig godt. Jeg møtte han gjennom felles bekjente for snart en måned siden. En av mine beste venninner er venninne med lillesøsteren til denne fyren som jeg liker, så de har noe kjennskap til hverandre fra før. I går var vi på fest, men jeg dro derfra tidlig. Både fordi jeg ikke drikker, og fordi jeg jobber turnus og skulle på tidlig i dag. Nå har jeg nettopp fått høre fra en annen venninne at etter at jeg hadde dratt, så hadde denne andre venninna snakket om meg med flere, blant annet denne fyren som jeg liker. Hun hadde blant annet fortalt ham at jeg fortsatt er jomfru. Og det var ikke på en "ok" måte heller. Hun fremstilte meg nærmest som en hykler, fordi jeg tok et par jobber som undertøysmodell i studietiden. Jeg har heller ikke fortalt så mange om det, så det føles også som et ganske stort overtramp. Jeg snakket med denne fyren på telefonen i sta, før jeg visste noe om dette. Nå føler jeg meg bare skamfull og har en skikkelig klump i magen.. Dette er åpenbart ting jeg har lyst til å ta opp selv, i mitt eget tempo. Men nå føler jeg at jeg må prate med ham, men det føles fryktelig påtvunget. Har lyst til å ringe venninna mi også, men jeg har egentlig mer lyst til å hoppe ned i et hull i bakken. Hva tenker dere? Anonymkode: f0911...504
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 For en slem venninne!! Men, du snakket jo med han før du visste noe om dette. Han hørtes vel helt normal ut? Du skal ikke skamme deg over hvem du er. Han liker deg som du er! Tror han tenker mer om denne "venninnen" som uthenger deg på den måten. Jeg vet om mange menn som reagerer kraftig på slike damer som snakker drit bak ryggen på andre. De bryr seg ikke om hva som er sagt, for dama som sier det er jo bitch uansett så hvorfor tro på henne. Anonymkode: c69f4...a90 37 3
Hengebuksvinet Skrevet 31. oktober 2021 #3 Skrevet 31. oktober 2021 Tror ikke mange menn ser det som en ulempe at du er jomfru. Og der andre... Hun stiller vel seg selv i et mye væree lys enn deg? 25
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #4 Skrevet 31. oktober 2021 Jomfru undertøysmodell høres jo ut som mange menns fantasi. Altså, utrolig dårlig gjort av venninna di, og jeg skjønner at det føles ubehagelig ut å måtte ta opp ting du ikke følte deg klar for enda, men det var heldigvis ikke ting som er så dealbreaker for mange tror jeg, bare interessant. Så kan være han bare synes du fremstår mer spennende, men det kan jo bare han vite. Anonymkode: 3b3e8...523 14
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #5 Skrevet 31. oktober 2021 Å ha vært undertøysmodell er vel ikke noe å skamme seg over. Men den venninnen ville jeg vært forsiktig med fremover. Nå vet du at hun er illojal og ikke kommer til å holde på noen hemmeligheter, så da vet du i det minste hvor du har henne. Anonymkode: 655be...1f3 22
AprilLudgate Skrevet 31. oktober 2021 #6 Skrevet 31. oktober 2021 Hvorfor er du flau? Hun kom åpenbart veldig dårlig ut av dette. For det første bryr da ingen seg om hvem som ligger med noen når. Det ville jo en kjæreste få visst uansett. Og hva har modelljobb med seksuell debut å gjøre? Men ja, hun er kjip - og du bør kvitte deg med henne som venninne. Men vær sikker på at hun faktisk har sagt disse tingene først. 12
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #7 Skrevet 31. oktober 2021 Den venninna di er kraftig sjalu på deg. Derfor den idiotiske oppførselen hennes som var noe hun kom med for å ødelegge for deg og den gutten som du liker. Bare dropp den venninna di. Du vil finne bedre venner Anonymkode: 01a75...2be 15
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #8 Skrevet 31. oktober 2021 Fy søren !! Så dårlig gjort. Noen går over lik, for å stige i kurs selv. Men seriøst, her gjør hun skikkelig dårlig figur. Men dump henne. Dette er langt over streken for vennskap. Anonymkode: 8d798...70b 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #9 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): For en slem venninne!! Men, du snakket jo med han før du visste noe om dette. Han hørtes vel helt normal ut? Du skal ikke skamme deg over hvem du er. Han liker deg som du er! Tror han tenker mer om denne "venninnen" som uthenger deg på den måten. Jeg vet om mange menn som reagerer kraftig på slike damer som snakker drit bak ryggen på andre. De bryr seg ikke om hva som er sagt, for dama som sier det er jo bitch uansett så hvorfor tro på henne. Anonymkode: c69f4...a90 Ja, jeg snakket med ham, og tenkte ikke noe over at han virket noe annerledes da.. Men nå går jeg jo gjennom alt med lupe, og får alt til å virke "rart". Anonymkode: f0911...504 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #10 Skrevet 1. november 2021 Dette kom nok hun dårligst ut av! Hev hodet ditt! Å være jomfru er ingen skam! De fleste menn liker tanken på en jomfru! Jeg er sikker på at du ble mer attraktiv i hans øyne etter hennes forsøk på å snakke deg ned! Modell og jomfru? De fleste menn sin drøm! Her må du ikke la henne vinne. Vinne gjør hun ved at hun påvirker deg! Gi deg selv en peptalk! Snakk deg selv opp! Du har ikke gjort noe galt! De aller fleste som snakker dritt om andre ender som regel med å indirekte snakke ned seg selv. Viktig ting å huske på om du vil snakke med han om henne og det hun sa. Ikke snakk dritt om henne, men heller si du er skuffet og såret over henne. Anonymkode: 05473...4a1 6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #11 Skrevet 1. november 2021 Har han fyren noe mellom øra så skjønner han at i dine øyne er han spesiell og at dere faktisk kan få en fremtid sammen om han satser. Venninna di har bare driti seg kraftig ut. Hun har sikkert prøvd å sverte deg men hun har nok bare gjort det motsatte. Jeg ville ikke sagt noe annet til ham enn det at du fikk høre hva hun hadde gjort etter at du gikk. Er han noe å samle på så gir han nok uttrykk for at ja, det var ikke greit. Venninna di derimot.. Du kan jo spørre henne om hun hadde det kjekt etter at du dro. Svarer hun ja så kan du så noe at ; Ja, jeg har hørt det... Da blir hun nok forvirra å spør hva du mener, da kan du si noe sånn som; Næmmen, husker du ikke det da? På responsen du får så burde du avgjøre hva du vil med henne i fremtiden. Anonymkode: dd7c2...ba3
Lorieen Skrevet 1. november 2021 #12 Skrevet 1. november 2021 Den som kom dårligst ut av dette her er den såkalte venninna di. Du burde kutte henne ut. Ingenting av det hun har fortalt, er noe som burde skremme bort han du er interessert i (bortsett fra å skremme han fra å noensinne involvere seg med HENNE, that is. Folk som snakker bak ryggen på vennene sine er skikkelig uattraktivt). Nei, rett ryggen, dump den falske venninna og gå videre. Du har absolutt ingenting å skamme deg over. 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #13 Skrevet 1. november 2021 Jeg hadde ærlig talt tenkt at en person som forteller at en annen person er jomfru er en dramaskapende idiot. Og hadde holdt meg unna. Anonymkode: 9ecb7...dbd 4
Navani Skrevet 1. november 2021 #14 Skrevet 1. november 2021 Jeg hadde droppet den venninna. En "venninne" som snakker slik bak ryggen din er ikke noen som er verd å ha i livet ditt. 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #15 Skrevet 1. november 2021 TS her. Jeg snakket med ham igjen i dag. Spurten på en veldig naturlig måte om det skjedde noe spennende etter jeg dro. Han svarte nei, og at han ikke ble så lenge selv heller.. Nevnte ikke noe av det jeg vet ble sagt. Men han virker fortsatt veldig interessert i å møtes og kom med mange forskjellige forslag til ting vi kan gjøre sammen fremover.. Setter egentlig pris på at han ikke sier noe, for da blir jeg ikke "overrumplet". Men jeg må selvfølgelig ta det opp med han. Uff.. Synes dette er fryktelig ubehagelig på mange måter. Anonymkode: f0911...504 5 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #16 Skrevet 2. november 2021 Enig med andre, her er hun tydeligvis sjalu og har forsøkt å sverte deg, men alt du sier hun har sagt vil mest sannsynlig bli sett på som sykt sexy for en mann! En undertøysmodell som ikke ligger rundt, og attpåtil er jomfru?! Det er jo en gylden jackpot som få menn noensinne får sjansen på 😂 Her skal du bare være stolt og gå med hevet hode kjære, fine deg! Han vet at du har gode verdier, og han forstår garantert at det samme ikke gjelder for venninna di. Så hvis hun sa det i et forsøk på å prøve seg på han, har hun dritt seg skikkelig på leggen. Anonymkode: 5666c...654 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #17 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): TS her. Jeg snakket med ham igjen i dag. Spurten på en veldig naturlig måte om det skjedde noe spennende etter jeg dro. Han svarte nei, og at han ikke ble så lenge selv heller.. Nevnte ikke noe av det jeg vet ble sagt. Men han virker fortsatt veldig interessert i å møtes og kom med mange forskjellige forslag til ting vi kan gjøre sammen fremover.. Setter egentlig pris på at han ikke sier noe, for da blir jeg ikke "overrumplet". Men jeg må selvfølgelig ta det opp med han. Uff.. Synes dette er fryktelig ubehagelig på mange måter. Anonymkode: f0911...504 Han høres ut som en som har beina godt plassert på bakken. Gode gutter ser fort gjennom slike venninner og kamerater som forsøker å snakke ned andre. Hvis du føler for det og finner en god prat hvor det passer å si noe så snakk med han. Ikke vis tegn til drama, bare konstanter at det er litt sjalusi i gjengen fordi noen av dine venninner ikke har funnet seg type selv. Venninnen din kan du med rette sette ned foten for. Spør om hun hadde likt at du gikk inn for å ødelegge for henne. Anonymkode: 5d966...bc2 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #18 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): TS her. Jeg snakket med ham igjen i dag. Spurten på en veldig naturlig måte om det skjedde noe spennende etter jeg dro. Han svarte nei, og at han ikke ble så lenge selv heller.. Nevnte ikke noe av det jeg vet ble sagt. Men han virker fortsatt veldig interessert i å møtes og kom med mange forskjellige forslag til ting vi kan gjøre sammen fremover.. Setter egentlig pris på at han ikke sier noe, for da blir jeg ikke "overrumplet". Men jeg må selvfølgelig ta det opp med han. Uff.. Synes dette er fryktelig ubehagelig på mange måter. Anonymkode: f0911...504 Nei, du trenger ikke ta det opp med han. For noe tull. Slutt å plag deg for slike bagateller. So what at du er jomfru og har vært undertøysmodell i studietiden? Du har ikke skadet eller drept noen. MEN du burde kontakte din venninne og fortelle henne rett ut for en jævlig bitch hun er som ikke klarer holde kjeft . Så avslutter du vennskapet med det patetiske mennesket. Og kos deg med han han du liker, og ikke tenk mer på at du må fortelle noe som helst. Anonymkode: 7bff8...566 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #19 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): TS her. Jeg snakket med ham igjen i dag. Spurten på en veldig naturlig måte om det skjedde noe spennende etter jeg dro. Han svarte nei, og at han ikke ble så lenge selv heller.. Nevnte ikke noe av det jeg vet ble sagt. Men han virker fortsatt veldig interessert i å møtes og kom med mange forskjellige forslag til ting vi kan gjøre sammen fremover.. Setter egentlig pris på at han ikke sier noe, for da blir jeg ikke "overrumplet". Men jeg må selvfølgelig ta det opp med han. Uff.. Synes dette er fryktelig ubehagelig på mange måter. Anonymkode: f0911...504 Nei la det ligge du. Fokuser på heller den gode stemningen dere har. Han bryr seg åpenbart midt i ryggen iht hva veninden din har sagt. Sett fra mitt ståsted, så hadde ikke jeg heller sett så negativt på å bli fortalt at noen var jomfru og undertøys modell. Det er liksom litt sånn hva så. Tror hvis du begynner å ta det opp, så blir det fort til at han føler på å bli dratt inn i noe drama. Du vant fyren, venninna di tapte litt ansikt. Så hun sitter nok muligens å skammer seg bittelitt. Du også må nok bare finne følsen av at ingen skade er skjedd for din del. Derimot vennskapet med veninden har fått seg en knekk. Men da får du også uforstyrrende tid med han fyren, uten at hun får flere forsøk på å ødelegge. Iallfall ikke uten å ødelegge for seg selv. Slapp av å nyt kjærligheten fin heldiggris 💖 Anonymkode: fd84b...714 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #20 Skrevet 2. november 2021 TS her. Snakket med henne i dag, og spurte om det skjedde noe spesielt etter at jeg var gått. Hun fortalte alt med en gang, men sitter igjen med litt blandede følelser.. Først sier hun at hun var litt full, og at det ble veldig dumt. Greit nok. Men så får jeg følelsen av at hun allikevel prøver å snu det over på meg... Hun sa blant annet at det har irritert henne lenge at jeg har et "dobbeltmoralsk" forhold til kropp og sjel. At hun hele tiden får følelsen av at jeg mener at jeg er en bedre kristen enn hun er, osv... Merker at jeg blir litt paff og satt ut. Hadde det vært noe i dette, så skulle jeg vært den første til å ta det til meg og forsøke å lære av det. Men jeg føler på ingen måte at det er berettiget kritikk av meg som person. Jeg har for det første aldri tenkt sånne tanker om noen! Og jeg klarer ikke å komme på en situasjon hvor jeg har fremstått på en sånn måte, og det kunne heller ikke hun. Jeg er ekstremt konfliktsky, så dette var vanskelig å ta opp med henne. Tror allikevel at jeg ikke kommer til å dyrke noe forhold med henne noe mer. Jeg lar henne gå. Anonymkode: f0911...504 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå