Kniv & gaffel Skrevet 31. oktober 2021 #3 Skrevet 31. oktober 2021 Nei, med unntak av hvis det er en nær venninne, sier jeg ingenting. Det er ikke min sak. Hadde heller ikke likt hvis fremmede kommenterte at sminken min renner.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 Kollega og venner: ja. Andre tilfeldige folk på gaten: nei. Anonymkode: 4d5f6...a8f 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 Kommer an på situasjonen. Hvis jeg kan si ifra på en diskret måte og de har mulighet til å finne et speil og fikse det, så ja. Anonymkode: cc808...67c
Jentegutt Skrevet 2. november 2021 #6 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (På 1.11.2021 den 16.28): Kommer an på situasjonen. Hvis jeg kan si ifra på en diskret måte og de har mulighet til å finne et speil og fikse det, så ja. Anonymkode: cc808...67c Det samme gjør jeg
Djungelvrål Skrevet 2. november 2021 #7 Skrevet 2. november 2021 Stopper ikke vilt fremmede på gaten nei.....men hadde gjort det om en kvinne hadde en mensflekk bak. Da syns jeg vi har et ansvar. Har kollegaer som bestandig har masse maskaraflekker over og under øynene, men de har det nesten alltid. De ser seg i speilet og syns vel det er greit. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå