AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #1 Skrevet 31. oktober 2021 Da jeg møtte sambo var han en skikkelig hipstersnobb. Men det virker som at noe har skjedd. Han har såvidt jeg vet ikke opplevd noe traumatisk, men mulig det er eksistensielt? Anonymkode: 29ac7...f7e 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da jeg møtte sambo var han en skikkelig hipstersnobb. Men det virker som at noe har skjedd. Han har såvidt jeg vet ikke opplevd noe traumatisk, men mulig det er eksistensielt? Anonymkode: 29ac7...f7e Kjellerstuen skal det stå i overskriften. Anonymkode: 29ac7...f7e
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #3 Skrevet 31. oktober 2021 Sambo gjør mye rart leser jeg, så kanskje du bør ta en prat med han og høre om det har skjedd noe. Anonymkode: c3d4d...d53 6
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #4 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sambo gjør mye rart leser jeg, så kanskje du bør ta en prat med han og høre om det har skjedd noe. Anonymkode: c3d4d...d53 Ja, han nærmer seg 40 med stormskritt. Anonymkode: 29ac7...f7e
Entern Skrevet 1. november 2021 #6 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, han nærmer seg 40 med stormskritt. Anonymkode: 29ac7...f7e Er han ikke litt gammel til å høre Nickelback da?😮💨 Tips ham på Type 0 Negative 🤟🏻 5
Entern Skrevet 1. november 2021 #7 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Da jeg møtte sambo var han en skikkelig hipstersnobb. Men det virker som at noe har skjedd. Han har såvidt jeg vet ikke opplevd noe traumatisk, men mulig det er eksistensielt? Anonymkode: 29ac7...f7e Kan jo hende hipstersnobberiet var en fase, en fasade han bruker fordi vennene hans er sånn? Inni seg er han mer emo? 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #8 Skrevet 1. november 2021 Nei huffda. Anonymkode: a367a...f53
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2021 #9 Skrevet 1. november 2021 Vi står fast på våre overbevisninger og ingen kan rikke oss...helt til vi selv en dag kjenner at det er tid for noe annet og da er det det vi mener en stund frem i tid. Det er lov å endre mening og vi kommer til å gjøre det noen ganger til før livet er over. Det er en av de ok tingene ved å være et menneske, syns jeg. Vi kan velge. Nickelback er ikke det værste man har og om lidt er kaffen klar. 9
Entern Skrevet 1. november 2021 #10 Skrevet 1. november 2021 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Vi står fast på våre overbevisninger og ingen kan rikke oss...helt til vi selv en dag kjenner at det er tid for noe annet og da er det det vi mener en stund frem i tid. Det er lov å endre mening og vi kommer til å gjøre det noen ganger til før livet er over. Det er en av de ok tingene ved å være et menneske, syns jeg. Vi kan velge. Nickelback er ikke det værste man har og om lidt er kaffen klar. Godt sagt 👍👍👍 1
Adrenalina1 Skrevet 1. november 2021 #11 Skrevet 1. november 2021 Entern skrev (2 timer siden): Er han ikke litt gammel til å høre Nickelback da?😮💨 Tips ham på Type 0 Negative 🤟🏻 Herregud. Er det aldersbetinget hva slags musikk man liker også nå? 7
Entern Skrevet 1. november 2021 #12 Skrevet 1. november 2021 Adrenalina1 skrev (5 minutter siden): Herregud. Er det aldersbetinget hva slags musikk man liker også nå? Neida, bare overrasket meg litt at en 40-åring hørte på Nickel, tenkte det hadde vært mer typisk for en 30-åring... Ikke bli krenka lizm 😛 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #13 Skrevet 1. november 2021 Entern skrev (2 minutter siden): Neida, bare overrasket meg litt at en 40-åring hørte på Nickel, tenkte det hadde vært mer typisk for en 30-åring... Ikke bli krenka lizm 😛 Eg er snart 40 og hører på nickelback innimellom 🤷🏼♀️ Anonymkode: c93e9...239
Gjest Elder Millennial Skrevet 1. november 2021 #14 Skrevet 1. november 2021 Alle hører på Nickelback av og til, men ingen vil innrømme det😬😅🙈
Entern Skrevet 1. november 2021 #15 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eg er snart 40 og hører på nickelback innimellom 🤷🏼♀️ Anonymkode: c93e9...239 Smak og behag ☺️ Ble bare litt overrasket. Er ikke musikksnobb. Jeg mener, jeg er Venom fan. 😉 (Og musikksnobber ville aldri anbefalt noen Type 0 Negative 😁) 1
Entern Skrevet 1. november 2021 #16 Skrevet 1. november 2021 Ominous skrev (Akkurat nå): Alle hører på Nickelback av og til, men ingen vil innrømme det😬😅🙈 Er egentlig Nickel verre en G'n'R? Digget G'n'R som ung, men ikke nå lenger 😅😮😳
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #17 Skrevet 1. november 2021 Han er i en midtlivskrise og lengter tilbake da han var 20 og kunne knulle rundt med unge freshe kvinner. Anonymkode: aa4f9...613 1
Fiora Skrevet 1. november 2021 #18 Skrevet 1. november 2021 Jeg skjønner ikke helt problemet. Kan han ikke få sitte der å høre på nickelback da? 5
Entern Skrevet 1. november 2021 #19 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han er i en midtlivskrise og lengter tilbake da han var 20 og kunne knulle rundt med unge freshe kvinner. Anonymkode: aa4f9...613 Hadde du driti i å skrive alt etter "20" hadde dette vært en ok post. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #20 Skrevet 1. november 2021 18 minutter siden, Adrenalina1 said: Herregud. Er det aldersbetinget hva slags musikk man liker også nå? Ikke i utgangspunktet, men mye musikk er jo veldig rettet mot fjortiser, og om man ikke var rette alderen da musikken var populær, så rakk man aldri å like den. Mye mote er også sånn, jfr. hockeysveis og saggebukser. Anonymkode: 4c855...bd5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå