Gå til innhold

Dere som spiser sen middag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som spiser middag sent, sånn i 19-21-tiden. Når spiser dere da lunsj? Og spiser dere noe i mellom lunsj og middag? Eventuelt hva? Og, har dere barn? 

Anonymkode: 7eca8...438

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi spiser middag sent. (Voksen og barn på 11 år) lunsj spiser vi ca 1130. Med unntak fra helg, da spiser vi som regel frokost i typisk lunsjtid. Ungen tar seg som regel brød/knekkebrød/havregryn/grøt o.l etter skolen før han fyker på trening. Jeg klarer meg godt med litt frukt eller noe. Middag inntas når alt av lekser, treninger og andre plikter er unnagjort. Da kan vi kose oss med måltidet , uten stress og annet mas.

Anonymkode: 90028...a01

• Liker 5
Skrevet

Spiser lunsj mellom 11 og 12,middag mellom 19 og 22. Spiser ikke noe mellom. 

Anonymkode: cae72...d00

Skrevet

Spiser ikke frokost eller lunsj. Prøver å  utsette første måltid lengst mulig.

Anonymkode: 95153...93d

Skrevet

Glemte å si at vi har nylig fått barn, så muligens vi må justere noe etterhvert.

Anonymkode: 95153...93d

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Til dere som spiser middag sent, sånn i 19-21-tiden. Når spiser dere da lunsj? Og spiser dere noe i mellom lunsj og middag? Eventuelt hva? Og, har dere barn? 

Vi spiser lunsj rundt kl. 13.00. 

Men vi spiser mer enn bare noen "skiver". Aldri brødskiver til lunsj. I helgene er det alltid varm mat til lunsj. Hverdagen har vi gjerne med oss middagsrester, pastasalat, omelett med fyll o.l. 

PS. "Kveldsmat" har jeg ikke spist siden jeg flyttet hjemmefra for over 35 år siden. 

Anonymkode: 7e87b...92f

Skrevet

Spiser som regel en brødskive eller et par knekkebrød i 16-tiden, middag i 20-tiden. 

Anonymkode: 60391...b22

• Liker 2
Skrevet

Når vi har sen middag så er det lunsj kl 15 ellers  blir det altfor lenge mellom måltid. 

Anonymkode: 1febb...c83

• Liker 1
Skrevet

Spiser lunsj kl 12, litt frukt og nøtter kl 16-17 + noen ganger en brødskive, middag mellom 19-20

Anonymkode: 32405...d38

• Liker 1
Skrevet

Spiser lunsj en gang mellom kl 12.30- 13 som oftest. Spiser frukt, knekkebrød eller yoghurt litt senere på ettermiddagen. Er ikke hjemme før kl 17.30-18, som oftest. 
Spiser heller ikke brød til lunsj, men middagsrester. Pleier å spise middag rundt kl 20. 

To tenåringer, de pleier å finne seg noe å spise når de kommer hjem fra skolen. 

Anonymkode: b62c0...e64

Skrevet

Lunsj rundt kl 11, mellommåltid med kjeks eller yoghurt 13.30, middag kl 19-20. Ikke barn.

Anonymkode: 26df2...3f2

• Liker 1
Skrevet

Vi ordner oss litt mat etter barnehage og jobb dersom middagen blir sen. Det er litt godt, for da kan vi lage middag uten at noen er alt for sultne. Hvis ikke måtte vi gått for kjappe løsninger mye oftere.

Litt mat kan være brødskiver, middagsrester, yoghurt, havregrøt eller egentlig hva som helst.

Hvis middagen blir for sen får ikke barna noe annet til kveldsmat, men om det er en time igjen til leggetid lager vi litt kveldsgrøt for vanen. Vi voksne pleier ikke å spise noe etter middag.

Anonymkode: 376e7...04b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg spiser lunsj 14-isj og middag mellom ca 18;30-19. :) 

Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Vi spiser middag omlag 19:30-20:00.

Har ikke barn, og spiser lunsj 15:00. Mannen spiser lunsj tidligere, men har et mellommåltid,

Anonymkode: 6f567...8ff

• Liker 1
Skrevet

Lunsj 11.30. Middag som regel mellom 18 og 20. Ingen frokost og ingenting (evt banan) mellom lunsj og middag.

Anonymkode: 6886e...e1a

Skrevet

Spiser frokost rundt kl 13. Spiser middag rundt kl 19-20. Det er de eneste måltidene jeg spiser en vanlig arbeidsdag.

Anonymkode: 60ae7...f39

Skrevet

Hjemmekontor: Et knekkebrød i 10-tiden. Lunsj i 14-tiden, da en større lunsj, gjerne varmmat. Middag ca kl 20-21

Kontoret: Lunsj, gjerne varmmat, kl 11. Et knekkebrød eller lignende i 16-tiden. Middag ca kl 20-21

Ferie: Dropper frokost. Stor lunsj kl 14. Middag ca 21. 

Skiller egentlig ikke mellom hva jeg spiser til lunsj og middag. Lunsj er veldig ofte middagsretten fra dagen før, da vi lager dobbelt. 

Anonymkode: 02f70...eb7

Skrevet

Frokost i 10-tida, lunsj rundt 15, middag 19-20.

Anonymkode: c2a86...5d4

Skrevet

Spiser ikke frokost, spiser lunsj mellom 12-13, og middag rundt 19-21.. spiser ikke noe i mellom. 

Middag sent på ettermiddagen/kveld passe rett og slett best for oss, og tidsskjemaet ila dagen. :)

(Ikke barn). 

Anonymkode: 85eb2...c8e

Skrevet (endret)

Hvis jeg spiser lunsj pleier det å være i 15-16-tiden.

Ikke barn her heller.

Endret av Rumle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...