AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #1 Skrevet 31. oktober 2021 Dere som har barn i barnehagealder og er med barna i barnebursdager.. hvordan foregår det? Sitter dere foreldrene bare sammen og snakker? Hva snakkes det i så fall om? Deltar dere med barna? Hvor lenge er man med barna i bursdag? Helt til skolealder? Jeg er skikkelig dårlig på smalltalk og hater det også av den grunn. Har øvd masse, men får det ikke til. Mulig det er en diagnose jeg har, vet ikke. Gruer meg til sånne her ting i lang tid, så kanskje sosial angst? Har følt meg ukomfortabel i sånne settinger så lenge jeg kan huske. Kanskje fra jeg var 5-6 år... Anonymkode: e7890...776
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 Blir ofte å sitte og snakke ja.. jeg er ikke spesielt fan av det selv, så blir med ungen min litt rundt om kring for å få litt pause 😅 Mange klarer fint å bli levert og være der alene fra de er fem år, men min eldste var litt engstelig og ville at jeg skulle være der. Det kommer an på barnet.. Anonymkode: aad40...797
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #3 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg også hater slikt!Tvangssosialisering med andre foreldre. Husker ikke hvir lenge vi pleide vere med, kanskje til de var 4 år? Vert fall greit at de hsr sluttet med bleie 😅 Anonymkode: 76f77...f8f
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #4 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg drar hjem etter å ha hvert i 10 min ca eller med en gang. Er barna trygge nok trenger ikke foreldrene å være der. Bursdager er perfekt å trene på ting å gjøre barna mer trygge utenfor huset og kan klare seg uten foreldrene. Anonymkode: 51b4d...7b4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #5 Skrevet 31. oktober 2021 Har aldri vært med barna i bursdag. Her er det vanlig å starte fra 4-årsdagen, da har mine klart fint å være alene. Noen få har hatt foreldre med seg, da har de hjulpet til med servering og sånt. Anonymkode: c8d46...a3e
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #6 Skrevet 31. oktober 2021 Synes det er kjempehyggelig med bursdager med foreldre. Kjempefin måte å prate om «samkjøring» av ting, vite hvordan andre foreldre løser vanlige utfordringer, og blir kjent. Var med i bursdager fra 3 år til og med noe i 1. klasse. I 1. klasse fordi foreldrene lurte på om vi ikke ville bli. Tror flere ville blitt om de ble invitert. Det er de foreldrene jeg pratet mest med i bursdager i barnehagen jeg fortsatt har god kontakt med. For med engang de kommer på skolen og det blir foreldremøter og avslutninger er det fint å ha flere foreldre å prate med. Anonymkode: 924bc...8c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå