Frigga Skrevet 31. oktober 2021 #1 Skrevet 31. oktober 2021 Ja, akkurat det ønsker jeg min nye godlukt skal gjøre. Hender seg jeg går forbi damer som godlukten bare oser rundt, friskt og rent på samme tid. Hvordan får de det til? Må man bruke både bodylotion og parfyme for at lukten skal holde så lenge på huden? Føler alle de parfymene jeg har prøvd blir så svake i lukten etter bare noen timer….. Jeg elsket den gule fra Bvulgari, den er dessverre gått ut av produksjon, ble også litt svak etter kort tid på huden…. Hvordan få det til å lukte lenge, og hvilken lukt anbefaler du?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 Er jo veldig forskjell på parfymer hvor sterke de er og hvor lenge de varer... Jeg synes særlig Chanel sine parfymer lukter mye og varer lenge, noen ganger i meste laget for min smak. Men det har nok med dosering å gjøre. Anonymkode: c33a1...52e
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #3 Skrevet 31. oktober 2021 Husk at andre folk merker parfymen din mye sterkere og mye lengre enn du gjør selv. Anonymkode: 4e179...835 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #4 Skrevet 31. oktober 2021 Please, ikke mer lukt! "Henge igjen i rommet"? Hvorfor? Til glede for oss som blir dårlige av det? For meg betyr det dagesvis med migrene. Anonymkode: 634d0...0d9 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå