Gå til innhold

Hva jobber du med? Jeg har lyst å skifte totalt retning, jeg aner ikke hva men trenger inspirasjon✨

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bachelorgrad innen helse. Har lyst å gjør noe noe annet, men jeg er helt rådvill. Hva jobber DU med? Trives du? 

Anonymkode: a8928...fdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her! Er sykepleier, men ønsker å gjøre noe helt annet. Vet bare ikke hva.... Så slenger meg på 😃

Anonymkode: 08f07...5e2

Skrevet

Prosjektleder. Trives med oppgavene, men er til tider hektisk med tidsfrister som må nås. Prosjektledere med helsefaglig bakgrunn er svært attraktive, etter min erfaring. (Har ikke dette selv), 

Anonymkode: 97077...e49

Skrevet

Tenk nytt! Tenk utenfor boksen! Side-hustle! 

Jeg har en kjedelig kontorjobb. I tillegg har jeg startet et enkeltpersonforetak. Hele modellen er basert på en etterspørsel jeg så i markedet. Får forespørsel om flere oppdrag enn jeg har kapasitet til. Mitt mål er å kunne si opp jobben og være selvstendig næringsdrivende innen 3 år etter oppstart, startet i desember 2020.

Omtrent all kompetanse kan selges. Kan du noe som andre kan være villig til å betale for? Tro meg, folk betaler for nesten alt. Feks betaler folk andre for å hjelpe dem med å registrere et enk på brreg.no - det er gratis og enkelt å gjøre selv men folk kjøper slik hjelp allikevel. Salg av tjenester krever ikke store investeringer. Et domene og hotell koster ca 500 kr i året, jeg lagde nettsiden selv vha wordpress, hadde litt forkunnskaper men brukte mye tid. Lagde også den grafiske profilen selv på canva.com. 

Anonymkode: de925...a2a

Skrevet

Jeg er frilansjournalist med eget foretak - elsker det! 🙌 (Jeg har i tillegg en dagjobb, som jeg absolutt ikke brenner for, så drømmen er etter hvert å leve av å skrive 😊

Anonymkode: 3a783...f4a

Skrevet

Arkivar, for øyeblikket i det offentlige.

Jeg trives, men det er en jobb for spesielt interesserte og det gjelder nok SPESIELT mitt felt, som er depot/arkiv og bevaring.

Skrevet

Jeg er utdannet arealplanlegger, og jobber innenfor byggesak. Synes det er et spennende fagfelt om man er engasjert i samfunn og utvikling: https://www.planutdanning.no/

Anonymkode: 2718c...4c2

Skrevet

Er malerikonservator, jeg stortrives i dette yrket! 

Anonymkode: bce66...350

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...