AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #1 Skrevet 31. oktober 2021 Hei 🙂 Jeg har en gutt på 6år som gleder seg til å gå knask eller knep for aller første gang. Er det flere her med barn som skal gå i kveld som har plass til 1 til, så han slipper å gå alene med bare meg🙂 «lillestrøm område» Anonymkode: 8bafc...a10 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei 🙂 Jeg har en gutt på 6år som gleder seg til å gå knask eller knep for aller første gang. Er det flere her med barn som skal gå i kveld som har plass til 1 til, så han slipper å gå alene med bare meg🙂 «lillestrøm område» Anonymkode: 8bafc...a10 Hør med noen nabobarn? Vi hadde hjerne gått med dere, men vi bor dessverre i Skien. God halloween! Anonymkode: c6049...b3f 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #3 Skrevet 31. oktober 2021 Hvorfor legger du ut noe slik som anonym bruker egentlig? Hvordan skal folk komme i kontakt med deg om de ønsker å gå med dere? Litt sent er det og, klokka er snart 19 🙂 Anonymkode: 195e7...0d6
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #4 Skrevet 31. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei 🙂 Jeg har en gutt på 6år som gleder seg til å gå knask eller knep for aller første gang. Er det flere her med barn som skal gå i kveld som har plass til 1 til, så han slipper å gå alene med bare meg🙂 «lillestrøm område» Anonymkode: 8bafc...a10 Er det ingen i klassen hans han kan gå sammen med? Anonymkode: 88366...8e4
Drizzt Skrevet 31. oktober 2021 #5 Skrevet 31. oktober 2021 Er det andre barn i nabolaget? Hør med dem neste år. Eventuelt at dere finner noen fra klassen?
Perelandra Skrevet 31. oktober 2021 #6 Skrevet 31. oktober 2021 Tråden er ryddet for avsporing. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå