Gjest GreenSky Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har fått spørsmål på PM om vi er samme person. :klø: Så, la oss oppklare det en gang for alle. Er du meg?
Gjest Bellatrix Skrevet 5. oktober 2005 #2 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Jeg er i hvert fall ikke deg, men jeg husker det var en eller annen som lurte på om jeg var Gamle Alex for en stund siden.. Endret 5. oktober 2005 av Fighter
hecuba Skrevet 5. oktober 2005 #3 Skrevet 5. oktober 2005 Er jeg deg, Grønnska? Jeg trodde ikke det.. Men det hade forklart en ting eller to...?
hecuba Skrevet 5. oktober 2005 #6 Skrevet 5. oktober 2005 Og jeg trodde jeg var deg jeg! ← Nei! En gang for alle: jeg er meg! Ikke deg! Eller du meg!
Gjest Bellatrix Skrevet 5. oktober 2005 #7 Skrevet 5. oktober 2005 Nei! En gang for alle: jeg er meg! Ikke deg! Eller du meg! ← Jeg trodde det var Grønnsky han ikke var.
Gjest GreenSky Skrevet 5. oktober 2005 #8 Skrevet 5. oktober 2005 Ok, la oss oppklare det en gang for alle. Jeg er ikke deg. :klø: Eller Hecuba. Jepp, jeg er ikke hecuba. Sånn. Forstått?
hecuba Skrevet 5. oktober 2005 #9 Skrevet 5. oktober 2005 Ok, la oss oppklare det en gang for alle. Jeg er ikke deg. :klø: Eller Hecuba. Jepp, jeg er ikke hecuba. Sånn. Forstått? ← Tror det.. Blir litt vanskelig om jeg er deg, og du elskerinnen din(min)? Hvem er isåfall gift med slangen??? Intrigene vokser.. Omsider kommer avsløringen: Jeg er ikke meg, jeg er Fighter!
Wonderwoman Skrevet 5. oktober 2005 #10 Skrevet 5. oktober 2005 ja, dette var jammen oppklarende dere Vi e aill sammen individa for å bruke ordene til Are og odin
Gjest Bellatrix Skrevet 5. oktober 2005 #11 Skrevet 5. oktober 2005 Intrigene vokser.. Omsider kommer avsløringen: Jeg er ikke meg, jeg er Fighter! ←
Gjest GreenSky Skrevet 5. oktober 2005 #14 Skrevet 5. oktober 2005 Det er faktisk mulig å være forelsket i seg selv. Så hvis jeg er hecuba, så er jeg/vi kanskje det? :klø:
hecuba Skrevet 5. oktober 2005 #15 Skrevet 5. oktober 2005 Og jeg trodde jeg var deg jeg! ← Vent litt... Er DU grønnska?? Da blir jo du elskerinna mi da! Dette her blir litt for mye intriger for meg.. *sette seg ned*
hecuba Skrevet 5. oktober 2005 #16 Skrevet 5. oktober 2005 Det er faktisk mulig å være forelsket i seg selv. Så hvis jeg er hecuba, så er jeg/vi kanskje det? :klø: ← Ja.. Da er det nok slik.. Men at Lammet er deg, ble litt vanskelig å forstå.. Hvem er forelsket i hvem? :klø:
Gjest GreenSky Skrevet 5. oktober 2005 #17 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg blir igrunn litt forvirret jeg også! Hvem er egentlig hvem?
hecuba Skrevet 5. oktober 2005 #19 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg er meg. ← Jeg trodde jeg var deg! Jaja.. Jeg er vel hecuba jeg da..
Gjest Bellatrix Skrevet 5. oktober 2005 #20 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg tror vi kan konludere med det. Hvem Grønnsky er vet jeg ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå