Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 Hva ville du hatt på deg på Bursdagsfest til en "kjendis" som du ikke kjenner? Vet at andre skal gå i gullsko og korte skjørt...men det er ikke helt meg...
miss77 Skrevet 5. oktober 2005 #2 Skrevet 5. oktober 2005 Kjendiser er like varierte i klesstilen som alle andre mennesker, og dersom det ikke er spesiell dresskode eller veldig rundt tall bør du kunne ha på deg akkurat det du ville hatt på deg på en vanlig kveld på byen.
Annevenn Skrevet 5. oktober 2005 #3 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg ville hedret bursdagsbarnet på samme måte som jeg gjør når hvem som helst andre har bursdag, og kledt meg pent..... Helt ærlig, er det forskjell på å gå i kjendis-bursdag og vanlig bursdag????
Gjest Sarah Jessica Skrevet 5. oktober 2005 #5 Skrevet 5. oktober 2005 Tror det er helt naturlig å bli litt ekstra obs på hva man skal ha på seg i en bursdag der det er mange kjente ansikter, så det skal du ikke skamme deg for Gjest! Sikker på at Gitte og Annevenn over her ville sett en ekstra gang i speilet også Men jeg er helt enig med Miss77 - kle deg som du ville i en bursdagsfest til andre som fyller like mange år. God fest!
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #6 Skrevet 6. oktober 2005 Eneste jeg ville tenkt litt ekstra på, er å ikke ha dårlige kopier av designermerker på meg. Heller en ekte Vero Moda, enn en fake Chanel, liksom.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #7 Skrevet 6. oktober 2005 Enig med gjest over her. Utover det, kle deg for å gå på fest. Ta en kul jeanse, en kul topp, veske og støvletter/høyhelte sko, så blir du så fin så. Jeg har vært på et par, da gjorde jeg det og det funket fint det. Men ikke over-dress, bedre å være litt mindre stæsjet enn overstæsjet om du skjønner.
Gjest Gitte Skrevet 6. oktober 2005 #8 Skrevet 6. oktober 2005 Tror det er helt naturlig å bli litt ekstra obs på hva man skal ha på seg i en bursdag der det er mange kjente ansikter, så det skal du ikke skamme deg for Gjest! Sikker på at Gitte og Annevenn over her ville sett en ekstra gang i speilet også Men jeg er helt enig med Miss77 - kle deg som du ville i en bursdagsfest til andre som fyller like mange år. God fest! ← Jo såklart, men dette er 2. tråden gjest her har laget om dette kjendispartyet sitt.. og Såå stort er det da ikke.. :klø: I et burdagsselskap kler man seg vel fint uansett. Jeg skal i 80års-lag til farmor på lørdag, og tror nok jeg vil ta en ekstra titt i speilet da også
Gjest Isabellas Skrevet 6. oktober 2005 #9 Skrevet 6. oktober 2005 Iallefall: Kle deg i noe som du føler deg vel i! Du vet vel selv hva du liker og hva slags stil du selv har. :rosasmil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå