Gå til innhold

.

Fremhevede innlegg

Skrevet

UTROLIG NYDELIG :Nikke: men jeg synes alle maggie sottero kjolene er bare så NYDELIGE!!! Jeg endte også med en maggie sotteros kjole til slutt :)

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Tror at jeg endelig har bestemt meg for hvilken kjole jeg vil ha. Det er Jeraldine fra MS:

http://www.maggiesottero.com/catalog/window.php?117

Hva synes dere?

Vil ha store strassøredobber ved siden av, ikke noe halssmykke :)

Noe av det finesteje har sett. Passer meget bra til en slank dame. Grunnen til at jeg sier det er at jeg så en som var stor og fyldig i noe lignende,men det så for j ut. Så ut som en dårlig sprengt pølse.

Skjønner ikke de som leier ut kjoler ser noe slikt.

Skrevet

:klem: Takk!!

Nå er den endelig bestilt :overrasket: :rosasmil: :smilbla::overrasket:

Skrevet

Synes den var gørrkjedelig. 90% ser ut til å gifte seg i den type kjoler i dag og det er jo ikke noe morsomt å være dønn lik alle andre; litt orginal må man være.

Skrevet
Noe av det finesteje har sett. Passer meget bra til en slank dame. Grunnen til at jeg sier det er at jeg så en som var stor og fyldig i noe lignende,men det så for j ut. Så ut som en dårlig sprengt pølse.

Høøøhh. Ja, diskutere med en gærn bridezillah..... Tror ikke det nei. :forvirret:

Skrevet
Høøøhh. Ja, diskutere med en gærn bridezillah..... Tror ikke det nei.  :forvirret:

:ler:

Jeg synes kjolen er nydelig! Men jeg har ikke helt sansen for å være så bar oventil. Ikke komfortabel m å gå sånn i kirken selv.

Og akkurat idag som jeg sitter her og hutrer i 10 minus ser det bare grrrusomt kaldt ut!!!!

Men det er jo ditt valg, og du skal føle deg vel.

Skrevet

Fyldige jenter kan da også ha på slike kjoler, det gjelder bare å velge riktig størrelse ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...