Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #21 Skrevet 10. oktober 2005 Kjolen er nydelig hvis man er tynn/slank, dersom man har noen kilo for mye er den ikke pen. (Snakker av erfaring). Lykke til med bryllup Huldra.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #22 Skrevet 10. oktober 2005 Ikke min smak,men den er jo ikke stygg. Du blir nok kjempe fin
Rioja Skrevet 10. oktober 2005 #23 Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Oi, det er jo kjolen min!!! Kanskje du vil kjøpe den? Sender deg en pm... Den er mye penere i virkeligheten, og om du har noen kilo for mye så skjuler den det!!!! NYDELIG! Jeg har aldri følt meg så fin... Endret 10. oktober 2005 av Rioja
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #24 Skrevet 10. oktober 2005 Kjempepen kjole. Personlig ikke fan av stroppeløse brudekjoler, men heldigvis har vi ikke lik smak alle sammen
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2005 #25 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg synes begge kjolene var kjempeflotte Huldra!
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #26 Skrevet 13. oktober 2005 Disse kjolene skjuler IKKE noen kilo for mye, den myten kan jeg bare avlive med en gang. Vet mange tror de blir supertynne med drapering over livet men NOPE!! Sorry... Og denne kjolen- vel, den er prikk lik en million andre og like gørr kjedelig... Tvers-over-stroppeløs, drapering og stort skjørt, ser jo ut som en kloning av 90% av de andre brudene i Norge de siste 3-4- årene. Men lykke til.
Gjest Gjest_huldra:)_* Skrevet 13. oktober 2005 #27 Skrevet 13. oktober 2005 Hei igjen Ser at noen av dere synes kjolen er lik "alle andre", men jeg er ganske uenig. Særlig pga baksiden av kjolen. Jeg blir mer og mer sikker på at dette er den rette. Den blir nydeligere og nydeligere hver gang jeg ser på den Jeg er glad jeg har funnet MIN drømmekjole som jeg innbiller meg sitter fint på MIN kropp
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #28 Skrevet 13. oktober 2005 Disse kjolene skjuler IKKE noen kilo for mye, den myten kan jeg bare avlive med en gang. Vet mange tror de blir supertynne med drapering over livet men NOPE!! Sorry... Og denne kjolen- vel, den er prikk lik en million andre og like gørr kjedelig... Tvers-over-stroppeløs, drapering og stort skjørt, ser jo ut som en kloning av 90% av de andre brudene i Norge de siste 3-4- årene. Men lykke til. ← Hyggelig i dag? Men, jeg kan være enig med deg i at drapering ikke allid skjuler noen kilo for mye. Den jeg prøvde fremhevet at jeg hadde stor mage.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #29 Skrevet 13. oktober 2005 Hei igjen Ser at noen av dere synes kjolen er lik "alle andre", men jeg er ganske uenig. Særlig pga baksiden av kjolen. Jeg blir mer og mer sikker på at dette er den rette. Den blir nydeligere og nydeligere hver gang jeg ser på den Jeg er glad jeg har funnet MIN drømmekjole som jeg innbiller meg sitter fint på MIN kropp ← Helt enig, Huldra Kjolen er nydelig! Her er et godt bilde av den forfra og bakfra:
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #30 Skrevet 13. oktober 2005 Kjedlig - "alle" kjolene ser jo slik ut. Men fin sikkert dersom du er høy og slank. Slike kjoler passer ikke ferme kvinner. Den andre du hadde sett på var litt mer orginal i alle fall.
Gjest Coral Skrevet 13. oktober 2005 #31 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg likte kjolen kjempegodt, nydelig! Skal selv ha en kjole fra MS. (Ikke av de mest sette modellene). Tenkte på forhånd at de er jo veldig vanlige kjoler, og man hører ofte at "alle" bruker slike. Så var åpen for å prøve kjoler fra en del andre designere. Men da jeg startet prøvingen ble det en gang slik at det var en kjole fra Maggie Sottero som satt best på meg, og jeg følte meg som en prinsesse i den Da var det ikke noen tvil, det måtte bli den. Tenker som så at det er tross alt bare meg som skal være brud i brudekjole den dagen, så får det heller våge seg om det er en kjole fra en mye brukt brudekjoledesigner. Det er vel i og for seg også et tegn på at MS lager kjoler mange liker, og at kjolene derfor er populære.
Gjest tinni Skrevet 14. oktober 2005 #32 Skrevet 14. oktober 2005 Tenker som så at det er tross alt bare meg som skal være brud i brudekjole den dagen, så får det heller våge seg om det er en kjole fra en mye brukt brudekjoledesigner. Det er vel i og for seg også et tegn på at MS lager kjoler mange liker, og at kjolene derfor er populære. ← :enig_anim: Slik tenker jeg og.
Linn2006 Skrevet 16. oktober 2005 #33 Skrevet 16. oktober 2005 Synes kjolen er nydelig, hva gjør det vel om alle har likt snitt, man skal jo ikke feire dagen med andre bruder i brudekjole Jeg har funnet min drømmekjole også, fra Maggie Sottero, jeg falt pladask og visste at den måtte bli min. Så da blir den vel det
C Skrevet 16. oktober 2005 #34 Skrevet 16. oktober 2005 Hei! Måtte bare si at jeg synes kjolen er nydelig! Den er akkurat den type kjole jeg selv liker. Om kjolen er unik eller ikke er ikke viktig i det hele tatt,- det som er viktig er at kjolen kler akkurat deg og at du føler deg vel i den. Det er din dag og de som betyr noe for deg seg deg i drømmekjolen din! Om naboen giftet seg i liknende kjole året før er irrelevant!! :-D Lykke til med resten av planleggingen,- det er godt med alt som er i boks Klem, C
Huldra:) Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter #35 Skrevet 16. oktober 2005 Takk jenter :rosasmil: For meg er den HELT ulik "alle de andre". Jeg ser nok hva som er spesielt med den selv, selv om andre kanskje har problemer med det. For meg er det viktigste å finne kjolen jeg vil føle meg unik og spesiell i, og det kommer jeg til å gjøre i denne Jeg er kjempeglad for endelig å ha funnet drømmekjolen min
Romantisk Skrevet 17. oktober 2005 #36 Skrevet 17. oktober 2005 Nydelig!!! Ikke tvil etter at dere har funnet KJOLEN!! Dere blir sikkert helt nydelige!!! (Likte spes den første kjolen)
Gjest Revenka Skrevet 18. oktober 2005 #37 Skrevet 18. oktober 2005 Når man gifter seg må man jo få ha på den kjolen man syns er finest og trenger da ikke finne en ny fordi andre også syns kjolen er fin. Jeg skal ha en "standard" kjole ala den første, men det er fordi jeg syns de er vakrest og vil ha det uavhengig av om andre bruker den. Det er jo ikke en konkurranse om å være mest spesiell heller. En annen kommenterte litt lenger opp at den andre var mer orginal. Har det noe å si? Det vakreste forblir det vakreste. Så det så!
Nordlandspia Skrevet 19. oktober 2005 #38 Skrevet 19. oktober 2005 (endret) .. Endret 21. november 2009 av Nordlandspia
Gjest gjesta Skrevet 20. oktober 2005 #39 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg synes MS kjoler er litt kjedelige.. Liker bedre Demetrios, Vicktoriansk stil. tror jeg har blitt litt lei av å se de samme kjolene på bruder
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2005 #40 Skrevet 20. oktober 2005 Synes kjolen er nydelig, hva gjør det vel om alle har likt snitt, man skal jo ikke feire dagen med andre bruder i brudekjole ← Hehe, nemlig. Kjempefin kjole, og tror ikke du trenger å bekymre deg over at noen kommer til selskapet i maken kjole
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå