Gjest Handyhedmark Skrevet 31. oktober 2021 #1 Skrevet 31. oktober 2021 I flere år har jeg sett trenden og uatskillige mange innlegg om dating og datingsider. Hvor er egentlig samfunnet vårt på vei, der dating nå er ensbetydende med å plukke ut kandidater på en datingside eller app. Har vi virkelig glemt den tida der vi ikke brukte digitale medier for å bli forelska? Har virkelig tida da vi satt på diskoteket eller lokalet halvbrisne og småkåte der vi flørtet,blitt borte? Har vi kommet så langt i sorteringssamfunnet, at å møtes for å flørte og tiltrekkes blitt borte? Jeg bare spør.....
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 Noe av det er ikke til det bedre, men en del av det kleine utelivet med høy musikk og alkohol, bare for å finne noen, ventet definitivt på et alternativ. Anonymkode: 2259e...137 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #3 Skrevet 31. oktober 2021 Det er et mye større fokus på uønsket oppmerksomhet nå, og hva som er akseptert av tilnærmelser er skjerpet. Tidene endrer seg, enten man liker det eller ikke. En like på tinder er et samtykke til tilnærmelser, dette får man ikke uten en elektronisk plattform Anonymkode: 93c07...d5a
Antiviruset Skrevet 31. oktober 2021 #4 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Noe av det er ikke til det bedre, men en del av det kleine utelivet med høy musikk og alkohol, bare for å finne noen, ventet definitivt på et alternativ. Anonymkode: 2259e...137 Helt klart dette, og da spesielt vi som leter etter en partner som ikke har som "hobby" og traktere utelivet mange ganger i året. I ungdommen trålet mange bylivet hver eneste helg kanskje i et par år før man traff den "rette". Det var ikke mye å trakte etter. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #5 Skrevet 31. oktober 2021 Har egentlig inntrykket av at de fleste møtes på gamlemåten fremdeles. Det vil si på studiet, jobb, gjennom venner eller gjennom en hobby. Gjør det noe om man har en ekstra plattform i tillegg til dette? (Forresten, jeg kommer ikke på noen varige forhold som har oppstått på fylla på et utested, ikke blant mine venner. Kjenner imidlertid folk som har møttes på Tinder eller tilsvarende. ) Anonymkode: e278b...a04 3
exictence Skrevet 3. desember 2021 #6 Skrevet 3. desember 2021 (endret) Handyhedmark skrev (På 31.10.2021 den 15.21): I flere år har jeg sett trenden og uatskillige mange innlegg om dating og datingsider. Hvor er egentlig samfunnet vårt på vei, der dating nå er ensbetydende med å plukke ut kandidater på en datingside eller app. Har vi virkelig glemt den tida der vi ikke brukte digitale medier for å bli forelska? Har virkelig tida da vi satt på diskoteket eller lokalet halvbrisne og småkåte der vi flørtet,blitt borte? Har vi kommet så langt i sorteringssamfunnet, at å møtes for å flørte og tiltrekkes blitt borte? Jeg bare spør..... Vi blir først forelsket når vi treffes. Å avtale et treff via datingapp er vel greit, tenker jeg. Endret 6. desember 2021 av exictence
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #7 Skrevet 3. desember 2021 Når jeg går ut skjer det som regel to ting: - jeg får mye oppmerksomhet fra dritafulle karer som skal kommentere puppene mine - eller de mennene jeg kommer i prat med/ kunne vært interessert i vil bare ha meg med hjem med en gang og blir sure når jeg sier nei På datingapper kan jeg luke ut sånne kjapt og faktisk bruke tiden min på en mann jeg har noe tilfelles med. Anonymkode: 3fbbc...c28 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå