AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #1 Skrevet 31. oktober 2021 Kvinne på 51 som så gjerne vil treffe en partner å dele livet med. Jeg har prøvd mange ulike tilnærminger, og nå orker jeg ikke å bruke mer energi på nettdating og apper. Jeg trives heller ikke på byen. Noen som traff hverandre i godt voksen alder som kan fortelle hvordan dere traff hverandre? Anonymkode: c5ec2...a48 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 Det lurer jeg på også. Blir ikke mer nettdating på meg. Går nesten aldri på byen. Jeg er ikke typen som er frampå uansett. Mann 55 Anonymkode: acb2d...887
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #3 Skrevet 31. oktober 2021 På Tinder... Anonymkode: b06c5...109 1
Antiviruset Skrevet 31. oktober 2021 #4 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Kvinne på 51 som så gjerne vil treffe en partner å dele livet med. Jeg har prøvd mange ulike tilnærminger, og nå orker jeg ikke å bruke mer energi på nettdating og apper. Jeg trives heller ikke på byen. Noen som traff hverandre i godt voksen alder som kan fortelle hvordan dere traff hverandre? Anonymkode: c5ec2...a48 Da må du faktisk lete blant bekjentskaper og aktiviteter du driver med på fritiden. Der er nok alternativene ekstremt mye mindre. Husk at i den alderen der så er i alle fall mange menn overhodet ikke interessert i å binde seg på nytt, og er bare ute etter sex for en eller flere ganger. De få som faktisk er ute etter et nytt seriøst forhold er ikke lenge ledig på markedet når de søker en ny partner. Godt voksen har de fleste familie, venner, barn og barnebarn de prioriterer og det er ikke lett for en ny partner å få innpass. Uten fokus på dette vil man heller aldri lykkes med å finne en partner. Ingen nye kandidater som er seriøse finner seg i å komme bak familie, barn, barnebarn, venner, kjæledyr og må ta til takke med smulene som er igjen. Det krever innsats og prioriteringer fra dag en av og ut hele forholdet. De fleste som ble skilt endte jo der fordi de ikke tok seg tiden til dette fra den ene eller begge sin side. 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #5 Skrevet 31. oktober 2021 Traff hverandre på Match.com. 51 og 50 år gamle. Etter ti dater hver, datet vi endelig hverandre. Og for en match det ble! Tok en veldig rolig lunsj, begge var bare avslappet etter så mange. Omgitte fra før av, og med den avslappede atmosfæren ble det full klaff. Hotell på andre date og deretter ble det fire netter til på hotell med bare luksus, vin, god mat og endeløs elsking. Vi møtes fortsatt etter fem måneder og har ingen planer om å gi oss. Så noen tips som begge fulgte: - se bra ut, rene klær og kjemmet hår 😅 - ta mange, uformelle dater uten ambisjoner - ikke tenk «denne gangenmå det klaffe». - snakk helt hyggelig og lett sammen, ikke tenk at du skal bli sammen med han/henne - prøv å berøre hverandre med et håndtrykk, kanskje holde hånden i noen sekunder over bordet, eller en klem til ha det. Kjenn godt etter hvordan den kjemien er. Sier kroppen din «ja» eller «nei»? - hør etter hvilke verdier den andre har. Er tonen respektfull og raus, eller sneversynt og negativ? - avtal en ny, uforpliktende date hvis det var ok. Ikke vent for lenge, hold den gode atmosfæren varm. lykke til! Anonymkode: e3adc...6c0 5
Antiviruset Skrevet 31. oktober 2021 #7 Skrevet 31. oktober 2021 Kan vel egentlig rammes inn og henges på veggen som en god "veileder" Gratulerer med ny partner og lykke til videre
Egenskap Skrevet 31. oktober 2021 #8 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kvinne på 51 som så gjerne vil treffe en partner å dele livet med. Jeg har prøvd mange ulike tilnærminger, og nå orker jeg ikke å bruke mer energi på nettdating og apper. Jeg trives heller ikke på byen. Noen som traff hverandre i godt voksen alder som kan fortelle hvordan dere traff hverandre? Anonymkode: c5ec2...a48 Noen du har glemt som du kjente forut? Det kan være en du overså når du var 20 år, 30 år og 40 år. Ta kontakt med en av de.. De var i livet ditt med en hensikt. 1
Hr. Aktiv Skrevet 31. oktober 2021 #9 Skrevet 31. oktober 2021 Gjør du en liten innsats i senga bør jo dette være planke.
Eneri Skrevet 31. oktober 2021 #10 Skrevet 31. oktober 2021 Bekjentskapskrets, familie; la dem vite at du er på leting etter ny partner. Ellers: treffe noen via jobb/fritidsaktivitet.
Antiviruset Skrevet 31. oktober 2021 #11 Skrevet 31. oktober 2021 Eneri skrev (27 minutter siden): Bekjentskapskrets, familie; la dem vite at du er på leting etter ny partner. Ellers: treffe noen via jobb/fritidsaktivitet. Nei ikke jobb! Det er en risikosport. Går det galt i forholdet så må du som oftest også skifte jobb. Du driter ikke der du spiser. Ikke tips noen om så risikofylt adferd 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #12 Skrevet 31. oktober 2021 Problemet er nettopp at man ikke liker datingen men vil ha noe seriøst med èn gang. Men hvor realistisk er egentlig det? Og om man skulle velge å hoppe inn i noe seriøst med en gang så er det stor sjanse for at det ikke er en så bra match som man først trodde fordi man har ikke blir ordentlig kjent. Anonymkode: ddc20...9c1 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #13 Skrevet 31. oktober 2021 Kollegaen min traff kona si på turvenn.no - og de er definitivt ikke noen «fjellgeiter». Anonymkode: 8509b...0fd 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #14 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kvinne på 51 som så gjerne vil treffe en partner å dele livet med. Jeg har prøvd mange ulike tilnærminger, og nå orker jeg ikke å bruke mer energi på nettdating og apper. Jeg trives heller ikke på byen. Noen som traff hverandre i godt voksen alder som kan fortelle hvordan dere traff hverandre? Anonymkode: c5ec2...a48 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det lurer jeg på også. Blir ikke mer nettdating på meg. Går nesten aldri på byen. Jeg er ikke typen som er frampå uansett. Mann 55 Anonymkode: acb2d...887 Kanskje dere to hadde vært noe for hverandre😀 Anonymkode: 77081...57b 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #15 Skrevet 31. oktober 2021 Tinder 😅 k44 Anonymkode: f91b6...cc4 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #16 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Traff hverandre på Match.com. 51 og 50 år gamle. Etter ti dater hver, datet vi endelig hverandre. Og for en match det ble! Tok en veldig rolig lunsj, begge var bare avslappet etter så mange. Omgitte fra før av, og med den avslappede atmosfæren ble det full klaff. Hotell på andre date og deretter ble det fire netter til på hotell med bare luksus, vin, god mat og endeløs elsking. Vi møtes fortsatt etter fem måneder og har ingen planer om å gi oss. Så noen tips som begge fulgte: - se bra ut, rene klær og kjemmet hår 😅 - ta mange, uformelle dater uten ambisjoner - ikke tenk «denne gangenmå det klaffe». - snakk helt hyggelig og lett sammen, ikke tenk at du skal bli sammen med han/henne - prøv å berøre hverandre med et håndtrykk, kanskje holde hånden i noen sekunder over bordet, eller en klem til ha det. Kjenn godt etter hvordan den kjemien er. Sier kroppen din «ja» eller «nei»? - hør etter hvilke verdier den andre har. Er tonen respektfull og raus, eller sneversynt og negativ? - avtal en ny, uforpliktende date hvis det var ok. Ikke vent for lenge, hold den gode atmosfæren varm. lykke til! Anonymkode: e3adc...6c0 Det hørtes ut som noe fra "vi over 70". M53 Anonymkode: 6eacf...6bc 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #17 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det hørtes ut som noe fra "vi over 70". M53 Anonymkode: 6eacf...6bc Du skulle bare visst…. 🤪 Anonymkode: e3adc...6c0
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #18 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Traff hverandre på Match.com. 51 og 50 år gamle. Etter ti dater hver, datet vi endelig hverandre. Og for en match det ble! Tok en veldig rolig lunsj, begge var bare avslappet etter så mange. Omgitte fra før av, og med den avslappede atmosfæren ble det full klaff. Hotell på andre date og deretter ble det fire netter til på hotell med bare luksus, vin, god mat og endeløs elsking. Vi møtes fortsatt etter fem måneder og har ingen planer om å gi oss. Så noen tips som begge fulgte: - se bra ut, rene klær og kjemmet hår 😅 - ta mange, uformelle dater uten ambisjoner - ikke tenk «denne gangenmå det klaffe». - snakk helt hyggelig og lett sammen, ikke tenk at du skal bli sammen med han/henne - prøv å berøre hverandre med et håndtrykk, kanskje holde hånden i noen sekunder over bordet, eller en klem til ha det. Kjenn godt etter hvordan den kjemien er. Sier kroppen din «ja» eller «nei»? - hør etter hvilke verdier den andre har. Er tonen respektfull og raus, eller sneversynt og negativ? - avtal en ny, uforpliktende date hvis det var ok. Ikke vent for lenge, hold den gode atmosfæren varm. lykke til! Anonymkode: e3adc...6c0 Kjemmet hår? Man får seg altså ikke noe ved bruk av hårbørste. Det må være kam. Javel. Anonymkode: 3c4ec...f36
Eneri Skrevet 1. november 2021 #19 Skrevet 1. november 2021 Antiviruset skrev (19 timer siden): Nei ikke jobb! Det er en risikosport. Går det galt i forholdet så må du som oftest også skifte jobb. Du driter ikke der du spiser. Ikke tips noen om så risikofylt adferd Hehe, jeg skjønner det at man ikke nødvendigvis ser for seg at det er en god ide å finne noen på jobb. Det kommer jo også an på størrelsen på arbeidsplassen. Jeg fant min nye partner på jobb. Vi har vært kollegaer i mange år uten å kjenne hverandre på jobb pga sjeldne kontaktpunkter utløpet av arbeidsdag (ulike oppgaver). Vi jobber på samme adresse, men det er dager vi ikke treffer på hverandre på jobb i det hele tatt. Fordelen (syns jeg som ikke er noen dreven flørter eller small-talker) var at vi i bli-kjent-fasen hadde en felles referanseramme i jobben å snakke om, samt at jeg følte meg tryggere på at han ikke skulle vise seg å være en lunatic for å si det enkelt. Skulle det blitt slutt mellom oss føler jeg meg rimelig trygg på at vi begge ville klart å gå videre i våre nåværende jobber. Men jeg ser absolutt at det ikke alltid trenger være tilfelle for alle, og at det blir verre dess mindre arbeidsplassen er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå