Gå til innhold

Takler ikke nærhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme alene på dag 6 med sykt barn. Hun er 3 år. Hun har vært som en klegg på meg å nå er jeg så lei av å ha henne hengende på meg til alle døgnets tider. Jeg godtar det uten å si noe. Er jeg alene om å føle det sånn? Mannen min er mye bortreist i jobb så det er jeg som nesten alltid er hjemme med henne når hun er syk. Føler meg som en kjempe dårlig mor 😢 

Anonymkode: 58b2e...1a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe uvanlig og føle seg veldig sliten. Samtidig er det ikke uvanlig for barn å bli en "klegg" når de er syke heller. 

Selv syntes jeg det er koselig, eneste tiden barna er mest kosete 😅 

Jeg og mannen splitta oss i juli. Har ungene fast utenom 1 dag i uka. Har nylig hatt bihulebetennelse og ungene syke med feber samtidig. Det er slitsomt, men heldigvis går det over 💙 god bedring 💙

Anonymkode: e5767...79c

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en fireåring som er en klegg! Hele natta ligger han omtrent oppå meg. Jeg får helt spader av det! Og når han er hjemme fra barnehagen og syk i tillegg, så går jeg så tom at jeg nesten får trang til å dytte han vekk. Jeg gjør det selvfølgelig ikke. Men jeg har ikke så voldsomt behov for mye fysisk nærhet og det spiser meg opp. Det er null og niks igjen til samboeren min pga det her

Anonymkode: 2aaa3...7f0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har en fireåring som er en klegg! Hele natta ligger han omtrent oppå meg. Jeg får helt spader av det! Og når han er hjemme fra barnehagen og syk i tillegg, så går jeg så tom at jeg nesten får trang til å dytte han vekk. Jeg gjør det selvfølgelig ikke. Men jeg har ikke så voldsomt behov for mye fysisk nærhet og det spiser meg opp. Det er null og niks igjen til samboeren min pga det her

Jeg føler med deg 😔

Skrevet

Ts her igjen

Nå er hun frisk og tilbake igjen i barnehagen. Jeg har fri fra jobb å savner den lille kleggen min. Nå har jeg enda mer dårlig samvittighet for at jeg ikke taklet så mye nærhet da hun var syk. 😔

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.10.2021 den 16.15):

Hvorfor viser du ikke barnet hvordan man setter grenser for seg selv, ved å sette grenser for deg selv?

Anonymkode: f843b...005

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her igjen

Nå er hun frisk og tilbake igjen i barnehagen. Jeg har fri fra jobb å savner den lille kleggen min. Nå har jeg enda mer dårlig samvittighet for at jeg ikke taklet så mye nærhet da hun var syk. 😔

Men herregud, norske foreldre skal alltid ha noe å klage på

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts her igjen

Herregud skjerp deg. Slutt å syt

Anonymkode: 0c7e7...f7f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Men herregud, norske foreldre skal alltid ha noe å klage på

Næmmen så trivelig du er da. Håpe du har en fortreffelig fin problemfri og bekymringsløs dag 🤗

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Herregud skjerp deg. Slutt å syt

Anonymkode: 0c7e7...f7f

Du kan fint ta ditt eget råd! Hvis du ikke har noe fint å svare så kan du bare la vær. Håpe du har en fantastisk fin og bekymringsløs dag 🤗

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.10.2021 den 15.06):

Ikke noe uvanlig og føle seg veldig sliten. Samtidig er det ikke uvanlig for barn å bli en "klegg" når de er syke heller. 

Selv syntes jeg det er koselig, eneste tiden barna er mest kosete 😅 

Jeg og mannen splitta oss i juli. Har ungene fast utenom 1 dag i uka. Har nylig hatt bihulebetennelse og ungene syke med feber samtidig. Det er slitsomt, men heldigvis går det over 💙 god bedring 💙

Anonymkode: e5767...79c

Det var lite tid han hadde med barna

Anonymkode: e07c5...847

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...