Gå til innhold

"kjendisparty"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er nettopp singel og bedt på et kejndisparty...

har aldri vært på noe før, lurer på om det er like "løssluppent" som fester for folk flest...

har nesten ikke lyst til å gå..føler meg ikke babe nok, men....

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Kjendisparty? Er det kjendiser der?

Endret av Fighter
Skrevet

bursdagsfest for en kjendis...så regner med det

Skrevet

Det er ikke stort annerledes enn at det i noen tilfeller er fotografer tilstede på starten/litt under kvelden, og at du mot slutten ser fulle kjendiser istedet for fulle venninner.

Du trenger ikke være "babe nok" heller. Dette er Norge, ikke Hollywood (eller... jeg regner med det er her i Norge du skal..?).

Gjest Bellatrix
Skrevet

Kjendiser er som folk flest vil jeg tro.

Gjest GreenSky
Skrevet

Var også på et såkalt kjedisparty i helgen. Var ikke noe mer action der enn blandt vanlige dødelige.

Gjest skindeep
Skrevet

Jeg ble bedt i et kjendisparty.. av en nær bekjent.. ¨

Har aldri vært med på noe sånt, så jeg ble litt skremt...

:ler:

Skrevet

Ta med deg kameramobil og selg bilder av kokainsniffende b-kjendiser til Se & Hør etterpå.

Gjest LoisLane
Skrevet

Kjendisfester er etter min oppfatning like forskjellige som andre fester. Det er stor forskjell på kjendisene, også - noen er helt klart mer partyglade enn andre.

Skrevet

Jeg synes de kan være kjedeligere jeg. Så det er ikkeno stress, er masse andre vanlige folk på sånne fester også, dessuten sitter ofte de kuleste kjendisene for seg selv. Så det blir som en vanlig fest, bortsett fra at du ser de gå på do av og til

Gjest Hope - ikke pålogget
Skrevet

Feira bursdagen til en norsk kjendis en gang, og mange av gjestene var også kjendiser. Både innen underholdning, økonomi, juss, forfattere, humorister osv. Det var mer eller mindre som en vanlig fest. Maten var dyrere, vinen var finere osv. Men de aller fleste ble drita, de, og fjolla og snakka med alle. Det var jo ikke akkurat sånn Aylar-bling-bling-party.

Ta det med ro. Kjendiser er som andre folk. Det er vi som gjør dem til kjendiser. (Som forresten er et teit ord).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...