Sola de Skrevet 31. oktober 2021 #1 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg er svært matlei blitt. Ingenting frister. Kom med forslag til middagsretter, er du snill
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 Suppe av rotgrønnsaker og vårløk/purre. En buljongterning, så har du oppi litt oppkutta pølser eller kylling eller noe, gjerne kjøttdeig hvis det er det du har i kjøleskapet. Anonymkode: 92155...248
jaromei Skrevet 31. oktober 2021 #3 Skrevet 31. oktober 2021 Nå har jeg ingen konkrete middagsforslag, men når jeg sliter med å finne ut hva jeg vil ha til middag har jeg hatt stor suksess med å prøve nye oppskrifter fra appen til Oda (gamle kolonial). Veldig ålreite retter der, og lette å lage også 😊
Misanthropis Skrevet 31. oktober 2021 #4 Skrevet 31. oktober 2021 Det enkleste jeg tyr til i travle dager som alle liker her ihvertfall Grove innbakte pizzaer, eller pizzasnurrer,fryse ned og bare steke når du skal ha mat Lasagne med hvitløksbaguetter stor bolle med salat pasta egg og skinke tunfisksalat og Stekte rundstykker Veldig enkel wok, strimlet stekt kylling eller svin, brokkoli vannkastanjer gulrot og løk freses i to min, ha ferdig nanbrød ved siden av. Ta de i brødristeren og gni de med smør. Lager en del ekstra til taco alltid. Så restene blir nachos og/ eller quesadillas, (kjøtt og ost stekt mellom to lomper med det du vil ha av grønt som tilbehør) Løksuppe og toast til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå