Gjest Lunaris Skrevet 31. oktober 2021 #1 Skrevet 31. oktober 2021 Noen som vet, sånn at man kan forberede seg på best mulig måte? Blir jo mye trangere tider for oss fattige…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 Er vel februar? Anonymkode: 5aa68...b19
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #3 Skrevet 31. oktober 2021 Det siste jeg hørte var at de skulle øke 7. januar kl 15:35 Anonymkode: f553a...2c2
Ugresset Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 Synes allerede det har økt (altfor)mye i det siste. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #6 Skrevet 1. november 2021 De store endringene er 1. februar. Ellers varierer jo prisene litt hele tida, i den kjeden jeg jobbet var det torsdag som var dagen for prisendringer, men noen priser ble også endret mandager. Husker en gang vi hadde hatt en vare på tilbud som «Ukens tier» uka før, og da de nye prisene kom mandag morgen kostet den 9,90. Anonymkode: 948e8...ff7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #7 Skrevet 1. november 2021 Lunaris skrev (7 timer siden): Ok, så over nyttår Er lurt å sette av kroner til januar. Du kan spare mye på å kjøpe julevarer (dvs alt som heter noe med "jul") da. Og ellers: Husk å sammenligne kg/literpris og ikke stykk-pris. Dessuten er ofte kjedenes egne merker rimeligere enn tilbudene på merkevarer. Og f.eks hel Norwegia/Synnøve-ost billigere enn revet ost. Lurt å kjøpe en stor pakke ost, rive opp og legge på frysen når osten er billig (til ostesmørbrød, pizza, grateng, omelett mm). Anonymkode: 5aa68...b19
Gjest Lunaris Skrevet 1. november 2021 #8 Skrevet 1. november 2021 Ugresset skrev (7 timer siden): Synes allerede det har økt (altfor)mye i det siste. Er mitt inntrykk også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå