Gå til innhold

bartendere

Gjest Gjest_Michelet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært med nok bartendere til å si.... at om min mann hadde blitt bartender så hadde jeg skildt meg :sur:

Det mener jeg. Aldri i livet om noen utdanner seg til det uten en solid baktanke om å bruke sin "posisjon" til sin fordel. Se og bli sett! Plukk ut den du vil ha av de som sitter på rekke og rad. Gifte eller single bartendere går ut på det samme.

At det er mulig å gifte seg og få barn med en som jobber i bar hver helg og kommer hjem kl 5 etter å ha fått seg litt på si,-det fatter jeg ikke.

Ja, jeg generaliserer nå. Men dette er virkeligheten slik jeg og mine venner har opplevd det på de barer hvor vi har gått. Klart det finnes unntak......host...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri opplevd annet enn en hyggelig tone mellom gjester og bartendere egentlig, men så tenker jeg ikke i de baner om dem som er på jobb på utesteder heller.

Det er like utenkelig for meg å prøve å sjekke opp bartenderen som det er å prøve å sjekke opp taxisjåføren for å si det slik. Men om de ikke er på jobb så er det en helt annen sak..

Skrevet

Jeg er jente og har jobbet som bartender. Jeg småflørtet bevisst med mannlige gjester, for å få tips, rett og slett. Fulle eklinger som var på sjekkern og siklet på disken, var jeg bestemt, men høflig mot. Jeg fikk telefonnummeret til en gjest, jeg tok imot og han var raus med tips. Desverre "glemte" han å ta med seg kortet sitt og betale bar-regningen sin. Da ga jeg telefonnummeret hans til sjefen min....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...